امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟
.در مقدمه کتاب فکرت را متوقف کن می خوانیم:

خبر خوب اینکه همه ما، ازجمله خود شما، ذاتاً سالم و کامل هستیم. تنها برخی مواقع موانعی بر سر راه انرژی طبیعی و تمیز ذهنی ما قرار می گیرد و آن را از مسیر طبیعی خود بازمی دارد. در اغلب اوقات، آنچه ما را از شکل طبیعی خود دور نگه می دارد، یک فکر یا عقیده است. با روش پرس وجو، ازطریق روند پرسش های جست وجوگر حقیقت، می توانیم بر مشکل تمرکز کنیم و باوری که مانعی بر سر راه ما ایجاد کرده و آلام و دردهای فراوانی برایمان به ارمغان آورده است را کشف کنیم. هنگامی که یک باور خاص و مخرب را در خود شناسایی می کنیم، قادر خواهیم بود ذهن خود را از آن جدا و از خارج آن را مشاهده کنیم و بدین ترتیب می توانیم راه بازگشت به خودمان را بیابیم.

بسیاری از عقاید ما در بخش عمده ای از ذهن ناخودآگاهمان زندگی می کنند. تمرکزروش پرسش وپاسخ بر این است که نور را تا جایی که ممکن است به آن سویی بتابانیم که درستی جایگاه این باورها را مشخص نماید و به این ترتیب باورهایی را انتخاب کنیم که شادابی بیشتری به ما ببخشد.

من در کتاب فکرت را متوقف کن ابزارهایی به شما معرفی می کنم که می تواند این نور را تقویت کند و شما می توانید از این ابزارها برای راحت تر کردن کارتان استفاده کنید؛ بنابراین به تنها چیزی که نیاز خواهید داشت، یک دفترچه یادداشت است که بتوانید سؤالاتی که شما را به واقعیت راهنمایی می کنند را همراه با یکی از دوستان خود یا حتی مشاورتان بررسی کنید.
صفحات کتاب :
288
کنگره :
‏‫‭BF637
دیویی :
‏‫‭158/1
کتابشناسی ملی :
5973461
شابک :
‏‫‭978-622-220-127-2‬‬
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه فکرت را متوقف کن