1 / 3

کلیدهای ورود به قلب مشتری

در فروش بیمه های عمر


دانلود کتاب کلیدهای ورود به قلب مشتری

نوع محصول: کتاب الکترونیکی
حجم دانلود: 413.9 کیلو بایت
صفحات کتاب : 128
10,900 تومان
افزودن به سبد خرید

خلاصه اثر

کلیدهای ورود به قلب مشتری



وحید قوجه زاده در کتاب کلیدهای ورود به قلب مشتری در فروش بیمه های عمر، راهکارهای فروش بیمه را در قالب تجربه هایی که در فروش چندین ساله خود کسب کرده در اختیارتان قرار می دهد. با تکنیک های ارائه شده در این اثر به قلب مشتری نفوذ کرده و فروشتان را به صورت حرفه ای و اصولی بالا ببرید. وحید قوجه زاده در اثر حاضر راه های ورود به قلب مشتری در فروش بیمه عمر را به شما نشان می دهد. شاید تعجب کنید اما فروش بیمه مانند فروش تمام چیزها با احساسات ارتباط متقابلی دارد. سرچشمه ی احساسات از قلب انسان هاست و اگر شما بتوانید به آن راه پیدا کنید، به قول استیو جابز، به بی نهایت ها دست پیدا خواهید کرد.



این کتاب به شما نشان می دهد چگونه از طریق احساسات، می توانید ارتباط اثرگذاری با افراد در فروش بیمه های عمر برقرار کنید تا فروشتان را به صورت انفجاری افزایش دهید و آن را حفظ کنید؛ یک استراتژی فروش داشته باشید و با برنامه پیش بروید؛ چگونه شروع کنید، ادامه بدهید و فروش خود را نهایی کنید تا فروشی اصولی بر پایه اعتماد رقم بزنید. شما با ارتباط اثرگذار و با آدم های مؤثر، دایرۀ ارتباط های خود را گسترش می دهید و با یادگیری مسیر فروش و استفاده از روش های کاربردی فروش سهم خودتان را از قلب مشتری به دست می آورید و از تجربیات فروش بیمه برای رسیدن به قله های موفقیت و تبدیل شدن به فروشنده حرفه ای بهره مند می شوید.



کلیدها با استفاده از کتاب کلیدهای ورود به قلب مشتری در فروش بیمه های عمر در اختیار شما هستند پس به جای ذهن آدم ها به قلب آدم ها وارد شوید.



درباره نویسنده



وحید قوجه زاده مؤسس آکادمی «با ما بیمه باش»، نویسنده مقالات برتر در بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه، مدرس «بیمه های زندگی» و دارای کارشناس مدیریت بیمه و کارشناس ارشد MBA از دانشگاه خوارزمی است.



در بخشی از کتاب کلیدهای ورود به قلب مشتری در فروش بیمه های عمر می خوانیم



خیلی از نمایندگان و فروشندگان بیمه همیشه با این مسئله روبه رو هستند که کدام بازار را انتخاب کنم؟ کدام صنف را انتخاب کنم؟ کدام منطقه را انتخاب کنم و برای فروش بیمه به آن ها مراجعه کنم؟ و چگونه محصول خودم را به آن ها عرضه کنم؟ کلید و راه حل این مسئله در این است که ما تفاوت بین بازاریابی و بازارسازی در بیمه را بدانیم. از نظر کاتلر، پدر علم بازاریابی نوین، شما ابتدا با تحقیق، وسعت نیازهای مشتری را درمی یابید، محصول خود را باتوجه به نیاز طراحی می کنید و سپس آن را با روش هایی به فروش می رسانید. او بازارسازی را بخش کوچکی از بازاریابی می داند. بازارسازی به عبارتی طراحی محصول با توجه به نیاز مشتری است. یک محصول برای کسانی که نیازهای مشترک دارند، طراحی می شود ولی در فروش بیمه با توجه به اینکه نیازهای هر فرد با فرد دیگری متفاوت است و ارزش های هر فرد با فرد دیگری حتی در یک صنف و در یک منطقه نیز متفاوت است، نمی توان یک محصول را طراحی کرد و به همه ارائه داد. ما با ابزارهایی که داریم با توجه به نیاز هر شخص و ارزش های او باید در همان لحظه محصولی متفاوت طراحی کنیم؛ مثل این دیالوگ معروف فیلم مارمولک: «به ازای هر نفر راه رسیدن به خدا وجود دارد»، به ازای هر نفر یک طرح بیمه عمر وجود دارد که با دستان شما کارشناس های فروش طراحی می شوند. در واقع می توان گفت پاسخ مسئله نمایندگان و فروشندگان این است که: بله! انتخاب صنف یا منطقه تمرکز شما را بیشتر می کند ولی انتخاب و شناسایی ابزاری که بتواند ارزش های هر فرد را شناسایی بکند کلید شما برای ورود به دنیای بی نهایت مشتری خواهد بود. این مسئله است که باعث می شود شما به هرکس و هرکجا بیمه عمر بفروشید و این کلید و ابزار همان پرسش های هدفمند هستند.


کتاب های مرتبط

بیشتر

برچسب ها

مشخصات

نوع اثر : کتاب

صفحات کتاب : 128

کنگره : ‏‫‭HG8876‬‬

دیویی : ‏‫‭368/32‬‬

کتابشناسی ملی : 6231771

شابک : ‏‫‬‮‭978-622-220663-5

سال نشر : 1399

نظرات