امتیاز
5 / 3.7
مشاهده نمونه
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 18,000
خرید چاپی
40,000
10%
ت 36,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

شرح کتاب شنود

این کتاب یکی از کتاب‌های انتشارات شهید ابراهیم هادی است که به موضوع تجربه‌های بعد از مرگ پرداخته است. تجربه گر کتاب یک نیروی امنیتی است. این ناشر کتاب‌های با این موضوع را با کتاب موفق سه دقیقه در قیامت شروع کرد و بعد از استقبال بی‌نظیر از آن چندین کتاب دیگر هم در همین موضوع روانه بازار کرد. انواع شیاطین و وسوسه‌هایشان، استفاده‌های سرویس‌های جاسوسی از اجنه در متن کتاب شنود منحصر به فرد است.

خلاصه کتاب شنود انتشارات ابراهیم هادی

تجربه‌گر کتاب شنود در زندگی شخصی خود درگیر مسائل مالی و عاطفی فراوانی است. همسر او بیمار و مبتلا به سرطان است ولی او در اوایل قدرت گرفتن داعش و زمانی که داعش در حال جذب نیرو در ایران است مجبور می‌شود همسرش و دو فرزندش را تنها بگذارد و به ماموریتی چندین روزه برود در هنگام بازگشت از ماموریت به خاطر خستگی جسمی و روحی و البته مننژیت در بیمارستان بستری می‌شود و در همین شرایط آنقدر خالش بد می‌شود که در نهایت اولین تجربه نزدیک به مرگش را تجربه می‌کند.

او ده روز در بیمارستان بستری می‌شود و در این ده روز بارها روح از بدنش جدا می‌شود و هر بار خاطراتی متفاوت را تجربه می‌کند. در ادامه زندگی و بعد از سلامتی مجدد و مرخص شدن از بیمارستان همسرش را از دست می‌دهد و در این شرایط بد روحی در شغلش بارها با مجرمانی روبرو می‌شود که برای رهایی از دست قانون به او که مجری قانون و یک نیروی امنیتی است پیشنهادهای میلیاردی رشوه می‌دهند. تجربه گر کتاب شنود با واسطه برادرش مجددا ازدواج می‌کند و به مرور زندگی‌اش در روال عادی قرار می‌گیرد. در پاسخ به این سوال که تجربه نزدیک به مرگ خود را چطور ارزیابی می‌کنید می‌گوید: در یک جمله اگر بخواهم این تجربه را توصیف کنم، یک دوره‌ی ده روزه برای معرفت نفس بود. شنود | سه دقیقه در قیامت | با بابا | بازگشت

دانلود کتاب شنود

برای دانلود قانونی کتاب شنود می‌توانید از سایت یا نرم افزار فراکتاب آن را تهیه کنید. برای اولین خرید در نرم افزار یک هدیه هم داریم. با نصب نرم افزار فراکتاب و دانلود کتاب می‌توانید آن را با امکاناتی جذاب در نرم افزار به صورت آفلاین مطالعه کنید و یا حتی آن را آنلاین در نرم افزار بخوانید.

کتاب شنود pdf

pdf کتاب شنود تجربه ای نزدیک به مرگ در نسخه الکترونیک این کتاب در فراکتاب در دسترس شماست اما دانلود کتاب شنود pdf به صورت جداگانه در فراکتاب وجود ندارد.

این کتاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب با موضوع تجربه‌های بعد از مرگ برای کسانی که بدنبال تلنگری برای تغییر مسیر زندگی و یا قرص شدن دلشان برای ادامه مسیر ایمان هستند مناسب است.

دانلود رایگان کتاب شنود تجربه مرگ

پی دی اف کتاب شنود و دانلود رایگان آن در فراکتاب وجود ندارد و اگر جایی دانلود رایگان کتاب شنود pdf انجام شود، بدون اجازه ناشر و نویسنده است. همانطور که می‌دانید، نویسندگی و نشر یک شغل است و با دانلود رایگان کتاب باعث از بین رفتن حقوق صاحبان آن خواهد شد.

بخشی از متن کتاب

هربار که روح از بدنم خارج می‌شد، با حقایق بیشتری آشنا می‌شدم. حقایقی بعضاً تلخ و وحشتناک، اما آموزنده. من می دیدم که برخی اعضای کادر درمانی بیمارستان، چقدر خالصانه فعالیت انجام می‌دادند و به خاطر رسیدگی به مشکلات انسان‌ها و دعای خیر مردم، چقدر رشد می‌کنند، اما برخی دیگر... در یکی از دفعاتی که روح از بدنم بیرون آمد و می‌خواستم از بیمارستان خارج شوم، یک دختر و پسر پرستار وارد اتاق من شدند. دختر خانم همین طور که با آن پسر پرستار صحبت می کرد، رفت سراغ سرم من و مشغول بررسی شد. آقا پسر هم پرونده مرا نگاه کرد تا ببیند چه دارویی و در چه ساعتی باید داخل سرم تزریق شود. آن‌ها به ظاهر کار و وظیفه خودشان را انجام می‌دادند. اما به محض اینکه به این دو نفر خیره شدم، وحشت سراپای وجودم را گرفت! من نه تنها باطن افکار آن ها، بلکه نتایج فکر و عمل آن ها را به خوبی می‌دیدم! من حتی اسم و مشخصات و محل تولد و پدر و مادرشان را به اسم می‌دانستم! این دختر خانم تلاش می‌کرد دل این پسر را به خود جذب کند، در حالی که قبلا با پنج پسر دیگر رابطه داشت! من حتی می‌توانستم بفهمم که چه کسانی قبال با او دوست بودند. این پسر هم با چندین دختر دیگر ارتباط داشت و به بسیاری از آن‌ها قول ازدواج داده بود. او تلاش می‌کرد تا این دختر را هم برای مقاصد شهوانی، با خود همراه کند. حتی می‌دیدم که وقتی ساکت می‌شدند، فکر می‌کردند که الان چه بگوییم!؟ دختر فکر میکرد چه تیکه‌ای بیندازم و او چه جوابی به من خواهد داد و... من می‌دیدم که شیاطین بین آن‌ها قرار گرفته و همینطور آن‌ها را به ادامه این گفتگو تحریک می‌کنند! وقتی یک ظرف آتش قرار داشته باشد و یک لیوان بنزین در آن بریزیم، این آتش شعله ور می‌شود. من دقیق همین را می‌دیدم.

نویسنده کتاب شنود

انتشارات شهید ابراهیم هادی به عنوان ناشر کتاب شنود از سال 1392 فعالیت خود را آغاز نموده است و از آن موقع تا کنون آثار ارزشمندی را روانه بازار نشر کرده است که برخی از آن‌ها از جمله کتاب سلام بر ابراهیم و سه دقیقه در قیامت جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های ایران شده‌اند. در نشر شهید ابراهیم هادی عموما هیچ نام و نشانی از نویسندگان کتاب‌ها نیست. علاوه بر نویسنده کتاب شنود، تجربه‌گر کتاب شنود نیز به خاطر اینکه یک فرد امنیتی است مطلقا امکان افشای هویتش را ندارد اما با این وجود صدای او را می‌توانید در شرح مفصل و اضافه‌تری که در گقت‌و‌گو با آقای امینی خواه و آقای محسن عمادی مدیر مسئول انتشارات شهید ابراهیم هادی می‌دهد بشنوید.

خرید کتاب شنود

کتاب شنود در فراکتاب به صورت دیجیتال و به صورت چاپی عرضه شده است و شما می‌توانید آن را به هر طریقی که تمایل دارید دریافت کنید. با اینکه صوت کتاب شنود در فراکتاب وجود ندارد اما محتوای صوتی شرحی مفصل‌تر از کتاب که گوینده آن تجربه گر کتاب شنود است در گفت‌وگو با حجت‌السلام امینی‌خواه به صورت رایگان در فراکتاب عرضه شده است. این گفت‌و‌گو را در فراکتاب با نام روایت کتاب شنود جستجو کنید.

دانلود کتاب شنود

مشخصات کتاب شنود در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: شهید ابراهیم هادی
نویسنده: گروه نویسندگان انتشارات شهید ابراهیم هادی
تعداد صفحه: 108
موضوع:  تجربه‌های بعد از مرگ
قالب: الکترونیک و چاپی

 

کتابشناسی ملی :
7319882
شابک :
978-622-716915-7
سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
108
کنگره :
‫‬‭BF1045
دیویی :
133/9013

کتاب های مشابه شنود