امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000
نظر شما چیست؟
کتاب 66 استراتژی و تکنیک کوچینگ استراتژی های عملی و متمرکزی را جهت کمک به مربیان در کار خود ارائه می دهد. هر نکته توضیح مفصلی دربارۀ آن استراتژی به همراه مشکلات و راه حل های احتمالی ارائه می دهد. مشارکت کنندگانی از طیفی با سوابق کوچینگ برای پوشش دادن به تعدادی از موضوعاتی که مربیان حرفه ای با آن روبرو می شوند گرد هم آمده اند. موضوعاتی شامل:

۱ – ایجاد اعتماد به نفس
۲ – رشد و پیشرفت به عنوان یک کوچ
۳ – توسعۀ مهارت ها و استراتژی های خاص
۴ – کوچینگ گروهی
۵ – حل مسئله و خلاقیت
۶ – خودآگاهی
۷ – زمانی که مراجع گیر می افتد.

کتاب 66 استراتژی و تکنیک کوچینگ مرجعی مفید برای کوچ های پرمشغله خواهد بود؛ استراتژی های کوچک و قابل دسترس، راهنمایی مفیدی برای افرادی که در بخش آموزش هستند خواهند بود. با گردآوری تجارب تعدادی از مربیان خبره، هدف این کتاب ارائۀ استراتژی ها و تمرینات بیشتر به شما برای افزودن آن ها به جعبه ابزار کوچینگ تان می باشد. این کتاب قرار است منبعی باشد که انواع تمرین ها، تکنیک ها و استراتژی هایی را که در نظر مربیان مفید و کمک کننده بوده اند ارائه دهد.

این تمرینها، تکنیکها و استراتژی ها در کار روزانۀ کوچینگ مشارکت کنندگان با افراد، تیم ها و سازمان ها استفاده می شوند. شما نیز مشاهده خواهید نمود که بسیاری از این تمرینات با تمرینات و استراتژی های دنیای روانشناسی، تجارت و آموزش سازگاری دارند. این کتاب قرار نیست یک کتاب دانشگاهی باشد؛ این کتاب به دنبال ارائۀ آخرین تحقیقات به خوانندگان یا رفتن به عمق جزئیات آکادمیک موضوعات معین نیست. هدف این کتاب نه ارائۀ لیستی از استراتژی ها و نه کتابی دربارۀ تئوری، مدل ها یا مهارت های کوچینگ است. هدف این کتاب ارائۀ منبعی به خوانندگان در زمانی است که به دنبال استراتژی های کاربردی بیشتر برای اضافه نمودن آنها به جعبه ابزار کوچینگ موجود خود هستند. این کتاب به بخش هایی تقسیم شده که می تواند طیفی از موضوعات مشترکی را که مربیان با آنها مواجه هستند پوشش دهد.

پیشگفتار مترجم:
من حسین شیرمحمدی هستم در سه دانشگاه تهران،شهید بهشتی و صنعتی شریف در سه مقطع تحصیل کرده ام.
بیش از ۶ سال است که در زمینه کوچینگ فعالیت می کنم. مولف ۱۰ عنوان کتاب بوده و این کتاب دومین اثر ترجمه ای من بعد از کتاب ۷۰۰ سوال کوچینگ می باشد.

بعد از استقبال کم نظیری که از کتاب ۷۰۰ سوال کوچینگ شد تصمیم گرفتم این کتاب را ترجمه و تقدیم علاقمندان کنم.

« کتاب ۱۰۱ کتابی مفید و پرمغز برای کوچ هاست. »

برخی از تمرینات این کتاب بسیار دشوار و برخی بسیار ساده هستند.

بنده پس از ترجمه کامل این کتاب تصمیم گرفتم برخی تمارین را که نیاز به دانستن پیش نیازهای ان ال پی دارد و یا به نوع دیگری در کتاب تکرار شده است حذف کنم و تمارینی که کاربردیتر و مفیدتر است را گلچین کرده و خدمتتان ارایه دهم لذا ۶۶ تمرین فوق العاده گلچین شده و به محضرتان تقدیم می شود.

هر چند عزیزانی که مایل به دریافت تمام ۱۰۱ تمرین به زبان فارسی هستند pdf ترجمه کامل به حضورشان تقدیم خواهد شد.

امید که قدمی جهت اعتلا علم کوچینگ در کشور برداشته باشم. با توجه به اینکه این کتاب، نوعی هندبوک است نیاز است تا هر تمرین چند بار مطالعه شده تا کاملا درک شود. هرچند سعی شده با ترجمه روان، کار خواننده سهل تر شود.
صفحات کتاب :
214
کنگره :
‏‫‭BF637‭‬‭‬
دیویی :
‏‫‭158/3
کتابشناسی ملی :
7307478
شابک :
‭978-622-7321-73-9‬
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه 66 استراتژی و تکنیک کوچینگ