امتیاز
5 / 1.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 1,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب انداختن توپ 

چگونه با انجام کار کمتر، نتیجه ی بیشتری بگیریم

راز مدیریت زمان، انجام دادنِ کار بیشتر در زمان کمتر نیست، بلکه انجام دادنِ کار کمتر است.
اگر قرار باشد تنها یک کار در حرفه ی خود انجام داده و سپس در پایان سال به خود بگویید "عجب سال فوق العاده ای بود!"، آن کار چه بوده است؟

 حال اگر کار دیگری نیز انجام دهید و سپس در پایان سال به خود بگویید "این پربارترین سالی بود که تاکنون داشته ام!"، آن کار چه بوده است؟
در ابتدای هر سال این دو سؤال را از خود بپرسید، و سپس فقط همان دو کار را انجام دهید. با انجام این شیوه، کارهایی فوق العاده انجام خواهید داد و در کار خود موفق خواهید شد. این شیوه را در زندگی شخصی خود نیز به کار ببرید. آن دو کار مهم را پیدا کنید. فقط آن دو کار را انجام دهید.

 با انجام این اصول، زندگی شما بسیار شگفت انگیز خواهد شد.
بیشتر افراد سعی دارند کارهای زیادی را هم زمان انجام دهند. آن ها غرق انجام کاری پس از دیگری هستند، تمام آن کارها هم مهم بوده و هم به توجه نیاز دارند.
تمام انسان ها به صورت غریزی تمایل به "بله گفتن" دارند چرا که می خواهند به دیگران کمک کنند اما به یاد داشته باشید، با "بله گفتن" به کارهای کوچک، در واقع به کارهای مهم و ضروری که برای افراد بیشتری مفید خواهد بود، "نه" می گویید. 

یاد بگیرید با قاطعیت "نه" بگویید. " واقعاً از این که از من هم خواستید مشارکت کنم ممنون هستم، کاش می توانستم درخواست شما را قبول کنم، اما به خاطر تعهدات فعلی ام نمی توانم. از درخواست شما سپاسگزارم."

کتاب های مشابه انداختن توپ