کتاب شجاعت نوشتن صوتی

هر آنچه باید برای کتاب نوشتن و ثروتمند شدن از طریق آن بدانید!

امتیاز
5 / 5.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

 معرفی کتاب شجاعت نوشتن 

هر آنچه باید برای کتاب نوشتن و ثروتمند شدن از طریق آن بدانید


شما کتابی در درون خود دارید! شما یک کتاب و یا شاید بیش از یک کتاب دارید. اما تا زمانی که کلمات را از درون تان بیرون نکشید این کتاب قابل دسترس نیست. 

یک جمله ی قدیمی می گوید: «آغاز کار نصف انجام کار است» که مفهوم آن انگیزه و دلگرمی دادن به ما برای شروع کارهاست. همچنین به ما متذکر می شود پروژه هایی که آغاز کردیم و سپس رهایشان کرده ایم، ارزش بسیار ناچیزی دارند. 

نوشتن یک کتاب نیازمند زمان، انرژی، تلاش، تشریک مساعی در مورد جزئیات بی پایان و تیم راغب و باانگیزه ای است که شما را حمایت کند و در این پروسه نقش داشته باشد. باید برای نوشتن تصمیم بگیرید.
نوشتن یک کتاب به شما قدرت نفوذ می دهد، و اعتبار شما را بیشتر می کند؛ و می تواند در برپایی تجارت شما و مشارکتی پایدار با دیگران کمک کند. 

 کتاب ها مثل نوزاد هستند: همچنان که زندگی می کنند رشد می کنند و بزرگ می شوند و صاحب زندگی ای از آن خود می شوند. از همه مهم تر، همچنان که شما به نوشتن مشغول می شوید، رشد می کنید، بزرگ می شوید و مورد توجه قرار می گیرید و حتی در مورد آنچه که به آن اعتقاد دارید و می دانید و به آن فکر می کنید، سلطه ی بیشتری پیدا می کنید. 

همچنین، کتاب ها قانون جذب را با خود حمل می کنند و انسان های متفکر کتاب های شما را می خوانند و درصدد یافتن شما برای برقراری رابطه ی دوستی، برگزاری سمینارها، آموزش، راهنما و مشاوره و همکاری با شما خواهند بود.

کتاب های مشابه شجاعت نوشتن