کتاب جهش صوتی

حرکت از بهبود صعودی به سمت نوآوری بنیادین

امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب جهش

 جهش به معنی آن است که شما یکباره در رقابت خود با حریفان، پیشرفت چشمگیری داشته و به جایگاهی برسید که کاملاً با جایگاه سایر رقبا متفاوت است. 

جهش دقیقاً نقطة مقابل بهبود مستمر و صعودی قرار دارد که در آن شما در هر برهة زمانی تنها یک گام به جلو برمی دارید.
در پی پیشرفت هایی که در دنیای فناوری حاصل شده است، به علاوه در تغییر الگوها، رویکردهای جدید و تغییرات محیطی حاصل شده، شما می توانید از نقطه ای بسیار دورتر از جایگاه کنونی رقبا با جهشی بزرگ به نقطه ای فراتر از موقعیت کنونی آنان حرکت کنید. 

شما با "جهش" می توانید در رقابت از همه پیشی بگیرید؛ حتی اگر در هنگام شروع، از رقبا بسیار عقب تر باشید.

 شما با استفاده از آگاهی خود در روش های جدید و توجه به رویدادها و احتمالات جدیدی که خود را به شما نشان می دهند، می توانید مستقیماً بر روی خط رقابت خود به جلو جهش کرده و به مکان جدیدی برسید.
وقتی شما اصل جهش را درک کنید، خواهید فهمید که تجارت های بسیاری در فهرست خروج از بازار قرار دارند. افرادی که زودتر از سایرین خود را با فناوری جدید وفق می دهند، لزوماً تمام هزینه ی توسعه ی فناوری جدید را نمی پردازند. 

آن ها صرفاً افرادی هستند که یاد می گیرند چگونه برای نخستین بار از آن استفاده کنند و همین امر آن ها را جلوتر از سایرین قرار می دهد.
لازم نیست که پول، زمان یا کار زیادی را سرمایه گذاری نمایید. یک سرمایه گذاری سریع، به موقع و معقول می تواند درآمد قابل توجهی برای شما به ارمغان بیاورد و به شما کمک کند تا دریابید که فناوری جدید چه کمکی می تواند به شما و تجارتتان بکند. 

ضروری است که دریابید فناوری جدید چگونه می تواند به شما و کسب و کارتان کمک بکند.
بزرگترین عاملی که باعث می شود افراد با جهش دیگران پشت سر گذاشته شوند آن است که از نظر احساسی و عاطفی به روش های سنتی و قدیمی انجام کار وابسته شده و احساسات خود را در آن ها سرمایه گذاری می کنند. 

"جهش" به شما نشان می دهد که چگونه به سوی آینده پرواز کنید. و به یک باره در رقابت از سایرین پیشی بگیرید و روش های قدیمی انجام کار را کاملاً بی اثر نمایید.

کتاب های مشابه جهش