امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پول درآوردن به هنگام خواب

چگونگی ایجاد یک درآمد انفعالی


برای پول در آوردن، باید کار با ارزشی انجام دهید. پول درآوردن، یک روند ارزش سازی است؛ بنابراین خود پول درآوردن یک روند اخلاقی است. 

شما باید ارزش سازی کنید و به نیازهای انسان های دیگر توجه کنید؛ البته اگر شما یک فرد نیکوکار هستید و می خواهید ارزش سازی کنید، می خواهید ارزشی را که بنای ساخت آن را گذاشته اید، فراتر از شخص شما برود؛ و حتی پس از مرگ هم به نیازهای انسان های دیگر توجه کنید.

 شما همچنان پول درمی آورید، اگرچه در «خواب ابدی» باشید.
پول در آوردن به هنگام خواب یعنی ایجاد و ارائه ی ارزش پایدار بر مبنایی پایدار؛ پس شغلی را ایجاد کنید که برایتان پول انباشته کند.
یک سیستم ماندگار باارزش درست کنید. 

اگر شما سیستم را طراحی کنید، سیستم باارزش خواهد ماند، حتی اگر شما وجود نداشته باشید. حقیقت این است که جامعه بزرگترین پاداش ها را به کسانی می دهد که قادرند سیستم ها و ساختارهایی بسازند که زمانی که خودشان نیستند، ارزش های در حال پیشرفت بسازد. 

آنچه که شما می توانید انجام بدهید، این است که واقعاً در کاری که می کنید خوب عمل کنید و به جای حقوق درصدی از ارزشی که می سازید دریافت کنید. 

اعتیاد به کار را ترک کنید و در عوض معتاد به ارزش سازی شوید.
در رابطه با ایده هایتان کاری انجام دهید. وقتی که صبح از خواب بیدار می شوید و یا قبل از اینکه از رختخواب بلند شوید از خودتان بپرسید، «از چه ایده ای می توانم استفاده کنم که وقتی در خواب هستم پول در بیاورم؟»

 اگر آن روز به چیزی فکر نمی کنید، به پرسیدن از خودتان ادامه بدهید. حدس بزنید چه اتفاقی می افتد اگر مدام از مغزتان سؤال بپرسید؟ یک ایده به ذهن تان می آید. آن ایده ها را پیدا کنید و رویشان کار کنید. این گونه می توانید در خواب پول در بیاورید.

کتاب های مشابه پول درآوردن به هنگام خواب