امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 2,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آرایش ذهن چگونه درست تصمیم گیری کنیم!

هر موفقیتی با یک تصمیم آغاز می شود. بزرگترین اتلاف وقت در زندگی برای بسیاری از مردم از آن جا حاصل می شود که آن ها باید تصمیماتی بگیرند، اما نمی توانند آرایش منظمی به ذهن خود بدهند و به جمع بندی نهایی برسند. در نتیجه یا تصمیمی نمی گیرند و یا از روی احساسات، تصمیم اشتباهی می گیرند.

قدرتی در آرایش ذهن وجود دارد و جمع بندی حاصل از آن موجب تصمیم گیری مناسب می شود. هر یک از ما در واقع یک تصمیم ساز هستیم و در طول روز تقریباً بین پنجاه تا صدهزار تصمیم می گیریم.

افراد بسیار کمی وجود دارند که به اهمیت اتخاذ تصمیمات کمتر پی برده اند. واقعاً ضروری است که در ابتدای سال به این موضوع بیندیشید که چگونه یک یا دو تصمیم سرنوشت ساز در حیطه زندگی شخصی، شغلی و تجاری شما می تواند همه چیز را دگرگون سازد و این تصمیم باید چگونه باشد تا بتواند زندگی شما را به یک سطح کاملاً جدید ببرد.

شما باید سرشار از اطمینان و اعتماد به نفس باشید. شما باید بیدار، هشیار و با انرژی باشید. شما نمی توانید وقتی که خسته و افسرده هستید و یا تمرکز ندارید، تصمیمات باکیفیتی اتخاذ نمایید که بر روی کسب و کار و تجارت شما اثر مثبت داشته باشد.

نسبت به آرایش ذهنی و فرآیند تصمیم گیری حساس باشید و سعی کنید تنها نسبت به تصمیم گیری درباره موضوعاتی بپردازید که حایز اهمیت هستند. اطمینان حاصل کنید که حقایق را جمع آوری نموده و با افراد بزرگی کار می کنید و این دو با هم در تصمیم گیری به شما کمک می کنند.

بعد از آن که تصمیم گیری کردید، بی درنگ فرآیند اجرا را آغاز کنید.

کتاب های مشابه آرایش ذهن