امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب معجزه ی بازاریابی

چگونه تنها با برداشتن دو گام، فروش خود را تا صد برابر افزایش دهید

هنگامی که درباره ی بازاریابی صحبت می کنیم، به آن معناست که باید مشتریانتان در موقعیتی قرار داشته باشند که برای خرید آماده باشند. اما این کار را چگونه انجام می دهید؟

تنها لازم است که دو کار انجام شود.

نخستین کاری که باید انجام دهید، آن است که انتظارات و توقعاتی را در بین مشتریان ایجاد نمایید.

اگر مشتری شما انتظار خدمتی که قرار است محصول یا خدمت شما برساند نداشته باشد، خرید نخواهد کرد. این توقع و انتظار باید بزرگ باشد یا کوچک؟ خُب، باید بسیار بزرگ باشد. مشتریان باید انتظارات و توقعات بزرگی داشته باشند. آن ها در انتظار هستند که وقتی یک محصول را می خرند، یک رویداد بسیار خوب به وقوع بپیوندد.

روش دیگری که شما می توانید با استفاده از آن در بین مشتریان انتظار و توقع ایجاد نمایید، رازگونگی است؛ رازگونگی در واقع احساس نوعی حالت رمزآلود و کنجکاوی است. اصل اساسی این است: اغلب افراد می خواهند که همه چیز را درباره محصول، تجارت و شرکت شان به همه بگویند.

اما بهترین بازاریابان به خوبی می دانند که چه چیزهایی را مطرح کنند و

چه مواردی را نشان ندهند. همه ی ما به مقداری ایجاد حس کنجکاوری در زندگی نیاز داریم و همین امر حتی باعث می شود که جذابیت بیشتری در زندگی ایجاد گردد.

تمام مراحل فرآیند کسب وکار، فروش و بازاریابی، فرآیند بازگویی یک داستان است. این داستان در واقع تبدیل به یک حق انتخاب برای مشتری می گردد؛ انتخاب آن که آیا آن ها می خواهند بخشی از این داستان باشند یا نه.

انتظار و توقع ایجاد کنید و به مشتریان کمک کنید تا به آرامش برسند؛ تا بدین ترتیب، بازاریابی شما شکوفا شود و فروش شما را رونق ببخشد.


کتاب های مشابه معجزه بازاریابی