امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 1,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب انسان دوستی

همه می توانند انسان دوست باشند. می توانید با کارهایی کوچک شروع کنید و به بزرگی برسید. می توانید با کارهای بزرگ شروع کنید و به بزرگی حیرت انگیزی برسید.

نخستین گام در رسیدن به انسان دوستی واقعی، چارچوب بندی مسائل است. یکی از ارزشمندترین کارهایی که می توانید انجام دهید، تعریف مسأله یا مشکل به گونه ای است که بتوان آن را سازمان دهی کرد، به آن پرداخت و آن را حل کرد.

 انسان دوستی مربوط به مردم می شود. اطمینان حاصل کنید که آن دسته از مردم را که می خواهید در طرح خود به آن ها کمک کنید، مشخص کرده اید.

مردم می خواهند به دیگران کمک کنند. به همین سادگی. هیچ کس مایل نیست در طرحی که به درستی چارچوب بندی نشده است، کمکی ارائه دهد.

 یکی از قدرتمندترین کارهایی که می توانید در راستای اهداف انسان دوستانه ی خود انجام دهید، این است که به دیگران فرصت دهید تا در این کار مشارکت نمایند.

 کمک کنید تا این افراد بتوانند به افراد دیگر کمک کنند. تحولی که در هنگام کمک به دیگران در قلب آن ها رخ می دهد، یکی از مهم ترین کارهایی

است که می توانید برای کمک به حفظ این سیاره انجام دهید.  گام مهمی که باید در این مرحله برداشت این است، تا جایی که ممکن است فرصت کمک کردن را برای آن ها قابل دسترس و شخصی کنید.

همین حالا تصمیم بگیرید که کمکی بزرگ و مؤثر انجام دهید! اگر خود را متعهد به بخشش کرده باشید، منابع، پول، استعداد، وقت و ایده ها به سوی شما سرازیر خواهند شد. به همان اندازه ای که قصد بخشش داشته باشید، بزرگ خواهید شد.

کتاب های مشابه انسان دوستی