امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب نکات طلایی پوست و مو با گیاهان

کتاب نکات طلایی پوست و مو با گیاهان اثری از امیر قاسمی می باشد که توسط انتشارات آرسس منتشر شده است. هدف نویسنده ازنگارش این کتاب این بوده است که یکی از مشکلات بزرگ و اساسی که سرمنشاء اصلی بسیاری از بیماری های عصر حاضر می باشد و بیشتر مردم از آن آگاه نیستند را برای عموم متذکر شود، باشد تا با آگاهی کامل از مضرات و سرطان زایی این وسایل بهداشتی و آرایشی تا حد امکان از اقلام بی کیفیت دوری نموده و با آشنایی با ترکیبات گیاهی در لوازم آرایشی و بهداشتی آن را جایگزین اقلام شیمیایی کنند.

گزیده کتاب نکات طلایی پوست و مو با گیاهان

"هر خانمی از زیباتر شدن لذت می برد و دوست دارد همیشه بهترین ظاهر را داشته باشد اما به چه قیمتی؟ حاضر هستید از هر گونه لوازم آرایشی استفاده کنید اگر مراقب انتخاب لوازم آرایش نباشید و از خود محافظت نکنید به جای اینکه باعث زیباتر شدن و بهتر شدن وضعیت ظاهری خود شده باشید به بدن خود آسیب می زنید. 

شاید استفاده از هر وسیله آرایشی بتواند در کوتاه مدت ظاهری زیباتر به شما بدهد ولی اگر مواد مضر در مواد آرایشی شما وجود داشته باشد زیبایی شما بلند مدت نخواهد بود و بیشتر مضرات لوازم آرایشی نسیب شما خواهد شد. لوازم آرایشی که با استفاده از مواد شیمیایی ساخته می شوند باید از مصرف دور بمانند خصوصاً اگر حاوی یک یا چند ماده شیمیایی خطرناک باشند که به نام (دوجین کثیفDirty Dozen) معروفند.

 در واقع این مواد شیمیایی از خطرناک ترین ترکیباتی هستند که در بسیاری از محصولات آرایشی پیدا می شوند. این محصولات شامل: لوازم آرایشی، محصولات مربوط به مو، لوسیون، صابون، محصولات مربوط به ناخن، عطر و محصولات مراقبتی پوست هستند.

 مشکلی که با مصرف این محصولات خطرناک ایجاد می شود، این است که سموم خطرناکی که در ترکیباتشان وجود دارد وارد پوست بدن می شوند. این محصولات در طی روز روی پوست شما قرار دارند و شما به آن ها اجازه می دهید به جریان خون نفوذ و باعث  مشکل شوند. "

دیویی :
646/726
کتابشناسی ملی :
5676858
شابک :
978-622-6562-17-1
سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
116
کنگره :
RL87‏

کتاب های مشابه نکات طلایی پوست و مو با گیاهان