کتاب لذت یادگیری pdf

خاطرات و تجربیات یک اموزگار عاشق

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,300
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب لذت یادگیری

خاطرات و تجربیات یک آموزگار عاشق

اثری از سمیه هنرمندی شاندیز می باشد که توسط انتشارات آرسس منتشر شده است.

مجموعه ی پیش رو برگرفته از افکار و تجربیات سمیه هنرمندی در طول سالیان تحصیلی که داشته است، تجربیاتی که نتایج بسیار عالی در برداشته است. نتایجی که بارها و بارها با ارزش تر است و با توجه به آموخته های خود تمام دانش آموزان را با توجه به شخصیت شان باورسازی کرده و نتیجه فوق العاده ای نیز بدست آورده است.

 او همه ی سعی خود را برای شاد نگه داشتن خانه ی دوم بچه ها یعنی همان مدرسه انجام می داد و البته در این امر نیز موفق عمل نموده بود و در پایان سال تحصیلی نیز نتایج خوبی به دست آورده بود. اینک در این اثر خاطرات و تجربیات او به عنوان یک آموزگار عاشق جمع آوری شده است.

 در بخشی از این کتاب می خوانیم

 هر اندیشه ای، سازنده ی اتفاقات آینده ماست. پس در میان هر اتفاقی بد باید به دنبال قطره ای شادی باشیم.
دانش آموزانم مسابقه ی فوتبال داشتند که قبل از آن استرس و نگرش های منفی زیادی در بچه ها مشاهده می کردم که مطمئن بودم اگر بچه ها با این وضعیت به مسابقه بروند حتماً نتیجه ی خوبی دریافت نمی کنند.

 بنابراین قبل از هر مسابقه ابتدا باورها و نگرش های منفی بچه ها را پای تخته می نوشتم و پس از آن هر کدام را تبدیل به نگرش و اندیشه ای مثبت می کردم، که بسیار تأثیرگذار و خوشایند بود، به گونه ای که تمام مسابقات را بچه ها یکی پس از دیگری می بردند و در آخرین مسابقه هم بچه ها با اندیشه ای عالی از بازی کردن لذت می بردند و استرسی برای برد یا باخت نداشتند. 

سرانجام بچه ها بازی آخر را نیز بردند و جام مدرسه را به دست آوردند. در ماجرایی دیگر چون از ابتدای سال با بچه ها جدول ضرب کار می کردم بسیار در ضرب مهارت داشتند و در تمام مسابقات پیروز شدند در مسابقه ی پایانی 2 نفر برگزیده شدند که بسیار استرسی بودند، به گونه ای که زبان شان بند می آمد.

صفحات کتاب :
52
کنگره :
‏‫‬‮‭LB2832/4
دیویی :
‏‫‬‮‭371/100955
کتابشناسی ملی :
5715801
شابک :
978-622-6562-23-2
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه لذت یادگیری