امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 2,000
نظر شما چیست؟

 شیر زنان دو دل

تألیف غلامعلی مدیح با موضوع جنگ ایران و عراق با صد عنوان موضوع در خصوص نقش زنان یزدی در ستاد پشتیبانی هشت سال دفاع مقدس برای سازمان بسیج جامعه زنان و کنگره ملی شهدای زن به چاپ رسیده است .

این کتاب شامل ۲ بخش کلیات در چهار فصل با عناوین دفاع در اسلام، ویژگی های دفاع مقدس، نقش زنان در دفاع مقدس از زبان امام راحل و نقش زنان در دفاع مقدس از زبان مقام معظم رهبری و بخش دوم با عنوان نقش زنان استان یزد در دفاع مقدس و با عناوین امور فرهنگی ، مذهبی ومعنوی، مدیریت زندگی درشرایط بحران ، فعالیتهای سیاسی و اجتماعی، پشتیبانی جبهه وجنگ، امور بهداشت و درمان، نقش زنان در پاسداری از ارزش ها ، لاله های جاویدان و مروری بر خاطره ها است.
فصل هشتم کتاب مروری بر خاطرات شیرزنان این مرز و بوم در دفاع از اسلام از دریچه تصاویر منتشر شده و شرح زندگینامه تعدادی از زنان شهید استان یزد و مروری بر خاطره ها آورده شده است.

گفتگو با غلامعلی مدیح مؤلف کتاب شیر زنان دو دل

یکدلی و یکرنگی خواهران در پشتیبانی از جبهه ها، مکمل مجاهدت های رزمندگان در میان سنگرهای خونین و آتشین هشت سال جنگ تحمیلی بود و این کتاب می تواند سندی بر این ادعا باشد.
غلامعلی مدیح نویسنده کتاب " شیرزنان دو دل"  فارغ التحصیل دانشگاه علوم اسلامی رضوی مشهد و علامه طباطبایی تهران است و قریب به ۲۰ سال در دانشگاه مشغول به تدریس و فعالیت فرهنگی بوده است.
وی صاحب تألیفاتی همچون پیام های ولایت ، صرف و نحو ویژه تدریس در دانشگاهها، روش تولید کتاب شامل موضوعات فنی نشر، مخزن النصایح شامل دیوان پندیات شعرای یزد است و مدتی رییس ناشران یزد بوده است.
مدیح سال ۶۲ وارد دبیرستان شد و سپس در سال های پایانی دبیرستان مدتی در جنگ حضور داشته است.

صفحات کتاب :
210
کنگره :
DSR1627 ‭/ز9‏‫‬‮‭م4 1392
دیویی :
955/0843
کتابشناسی ملی :
3150071
شابک :
978-964-10-2234-3‬‬
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه شیرزنان دو دل