کتاب حمایت های حقوقی از ثبت و تولید نرم افزار در ایران pdf

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب حمایت های حقوقی از ثبت و تولید نرم افزار در ایران

کتاب حمایت های حقوقی از ثبت و تولید نرم افزار در ایران نوشته محسن احمدی براتی یکی از کتاب های تخصصی حقوقی نشر قانون یار است.

نشر قانون یار به صورت تخصصی در زمینه انتشار کتاب های آموزشی و کمک آموزشی رشته های حقوق و علوم سیاسی فعالیت می کند. کتاب حمایت های حقوقی از ثبت و تولید نرم افزار در ایران از این مجموعه می تواند برای پژوهشگران، دانشجویان، داوطلبان آزمون های حقوقی و علاقه مندان به مباحث رشته حقوق مفید باشد.

گزیده کتاب حمایت های حقوقی از ثبت و تولید نرم افزار در ایران

نرم افزار محصولی است که برای تولید آن نیاز به فکر و اندیشه خلاق و مهمتر از آن مدیریت کارآمد و صرف هزینه و زمان به منظور انتشار است. در حال حاضر و با توجه به پیشرفت هایی که در عرصه علوم رایانه ای شاهد آن هستیم، نه تنها متخصصین این علوم بلکه کاربران غیر حرفه ای نیز براحتی می توانند اقدام به کپی برداری و تکثیر غیر مجاز از نرم افزارها کنند، از این رو حفاظت و صیانت از حقوق انحصاری پدیدآورندگان اثر، امری ضروری و اجتناب ناپذیر است. 

نرم افزار رایانه ای را می توان نمونه ای بارز از دارایی فکری بر شمرد که با وجود ماهیت غیرفیزیکی و غیرمملوس خود، کاملاً دارای ارزش اقتصادی است و اگر ساز و کارهای حقوقی لازم برای اعمال مالکیت بر این گونه دارایی ها و جلوگیری از استفاده غیرمجاز در آن ها طراحی و اجرا نشود، عملاً امکان شکل گیری و رشد کسب وکارهای مرتبط و در نتیجعه صنعت نرم افزار بوجود نخواهد آمد و در پی آن، ظهور خلاقیت های بشری در این زمینه با موانع جدی مواجه خواهد شد. 

کنگره :
‏‫‬‭‬‮‭QA76/76
دیویی :
‏‫‬‭‬‮‭005/100955
کتابشناسی ملی :
5906263
شابک :
978-622-229-085-6
سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
140

کتاب های مشابه حمایت های حقوقی از ثبت و تولید نرم افزار در ایران