امتیاز
5 / 3.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 40,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب عمود ۱۴۰۰

کتاب صوتی عمود ۱۴۰۰ روایت بیم و امید مسافری است که به منظور کسب توفیق زیارت، در انتظار وقوع اتفاقی غریب است.
نویسنده کتاب عمود ۱۴۰۰، علی اکبر والایی است و گویندگی آن نیز در عهده هوتن شاطری بوده است و صوت آن توسط نشر قناری تولید شده است.

 

درباره کتاب صوتی عمود ۱۴۰۰

کتاب صوتی عمود 1400، سفرنامه گونه ای ادبی است که در آن شخصی که به سرزمین های دیگر سفر کرده است، دیده ها، شنیده ها، تجربه ها، رخدادها و احساساتش را درباره آن سرزمین ها، برای آگاه کردن دیگران در قالب کتابی می نگارد. سفرنامهء زیارت، اما حال و هوایی دیگر دارد. خاصه اگر سفرنامه اربعین سیدالشهدا (علیه السلام) باشد.

 

بخشی از متن کتاب صوتی عمود ۱۴۰۰

تا نیمه های شب، فرصت دارم به بین الحرمین بروم. اما در آغاز شب و در دل تاریکی، گذر در بافت سنتی محله های شهر کربلا، برایم تازگی هایی دارد که حس نوستالوژیک دیر آشنایی را در ذهنم زنده می کند.
پس از صرف غذای نذری، تا ساعتی در کوچه پس کوچه های محله قدم می زنم و به اهالی اش می نگرم که فکر و خیال را می برد به هزاره تاریخ، به دورتر و دورتر؛ به مردمان عصر صدر اسلام.
این خانه های کاهگلی با درهای چوبین و کوبه های فلزی اش برای دق الباب، کورسوی نور درون خانه هایش، با حزنی که هوای محله را آغشته است؛ انگار علی را کم دارد.

 

دانلود کتاب عمود ۱۴۰۰ (صوتی)

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود کتاب صوتی عمود ۱۴۰۰ فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب یک کتاب صوتی تهیه کنید.

صفحات کتاب :
139
کنگره :
DS70/65‏‫‬‮‭/و2ع8 1396
دیویی :
915/67042
کتابشناسی ملی :
4684658
شابک :
978-600-95924-4-9
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه عمود 1400