امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 6,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب کاربرد فناوری اطلاعات در روابط عمومی

کتاب کاربرد فناوری اطلاعات در روابط عمومی، تالیف احسان پوری، از روابط عمومی که هنری برای پیوند زدن دل هاست سخن می گوید. به کمک ابزارهای نوین ارتباطی سرعت ارتباطات بیشتر، فاصله ها کمتر، صداها شنیدنی تر و گستره مخاطبان وسعتی نامحدود یافته است.

دهکده جهانی مارشال مک لوهان به مدد سرویس ها و خدمات ارایه شده بر بستر فناوری اطلاعات، جهان مدرن با شکوهی را شکل داده است. دنیایی که تکنولوژی های نوین ارتباطات و اطلاعات مرزهای زمان و مکان را در آن حذف کرده اند و مفهوم ارتباطات را در همه امور آن جاری ساخته است.

فصل اول کتاب کاربرد فناوری اطلاعات در روابط عمومی، به زبانی ساده به مفهوم فناوری اطلاعات و ارتباطات و تاثیر آن بر حرفه روابط عمومی پرداخته است. در این فصل با تاکید بر اصل مخاطب محوری در رشته روابط عمومی به تبیین نقش و جایگاه فناوری های اطلاعات و ارتباطات در فرآیند اطلاع رسانی اشاره می شود. فصل دوم به معرفی و کاربرد ابزارهای ارتباطی مبتنی بر فناوری های نوین ارتباطی پرداخته است. کارورز روابط عمومی در این فصل با کاربرد ابزارهای ارتباطی نوین در حرفه اش و مزایا و معایب هرکدام آشنا می شود.

همچنین از آن جا که مخاطبان کتاب کاربرد فناوری اطلاعات در روابط عمومی دانشجویان، کارورزان، فعالان و علاقه مندان رشته های روابط عمومی، علوم ارتباطات، روزنامه نگاری و مدیریت رسانه هستند، از بیان مفاهیم فنی و مهندسی پرهیز شده و صرفا مفاهیم کاربردی در اطلاع رسانی و حرفه روابط عمومی در جهت ارتقای آگاهی های مورد نیاز مورد توجه بوده است.

صفحات کتاب :
162
کنگره :
‏‫‬‭ḤD59‏‫‬‭/پ86ک2 1395
دیویی :
‏‫‬‭659/20285
کتابشناسی ملی :
4473778
شابک :
978-600-8415-62-6
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه کاربرد فناوری اطلاعات در روابط عمومی