امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 66,000
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 73,000
نظر شما چیست؟

 معرفی کتاب سلام همسایه 

نیکی به تازگی همراه خانواده اش به شهر «رِی وِن بروک» آمده اند، شهری کوچک که در آن همه همدیگر را به خوبی می شناسند، اما به نظر می رسد همه شان با هم توافق کرده اند تا درباره اتفاقی تلخ سکوت کنند. نیکی با آرون پسر عجیب خانه رو به رویی شان دوست می شود. خانه ای با راهروها و درهای زیاد که کنجکاوی او را برمی انگیزد.

در طی ماجراجویی هایش با آرون، پی به معمایی می برد. یکسال پیش از آمدن نیکی به این شهر لوسی دختر 8 ساله ای در ترن هوایی جان خودش را از دست داده، او می خواهد راز این ماجرا را کشف کند، رازی که خانواده آرون کلید حل آن هستند. آیا موفق می شود؟ چه ماجراها و خطرهایی در پیش رو دارد؟

سلام همسایه نخستین جلد از مجموعه شش جلدی نوشته کارلی آنه وست نویسنده استرالیایی تبار است که از یک بازی به همین نام اقتباس شده. پیش از این دو کتاب به نام های «پری دریایی شدن» و «چانه زنی» از این نویسنده در ژانر وحشت-معمایی منتشر شده است. در مجموعه سلام همسایه Hello neighbor کارلی آنه وست با بهره بردن از قوه تخیلش برای این بازی پرهیجان و پر طرفدار یک روایت معمایی و جذاب ساخته.

این مجموعه کتاب پس از انتشار از سوی ساندی تایمز در زمره پرفروش ترین ها قرار گرفت و هم چنان خوانندگان پروپاقرصی دارد. نشرصاد نخستین جلد از این مجموعه جذاب را با ترجمه رامبد خانلری منتشر کرده است.

صفحات کتاب :
198
شابک :
978-622-7459-13-5
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه سلام همسایه