امتیاز
5 / 5.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 35,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب هنر چاق بودن

آدم های چاق هنر بزرگی دارند، آن ها میتوانند زندگی کنند. این کتاب یک داستان که نه، یک ناداستان است و قرار است شما را برای یک تغییر بزرگ آماده کند؛ تغییر بسیار بزرگی که ممکن است تغییر نکردن باشد.

خانلری با یک شیوهء روایت خاطره گو محوری مخاطبش را در ماجرایش شریک می کند. گاه به گاه به تغییر موضوع می پردازد، برایمان کاراکترهای جدید برون سپاری می کند.

"هنر چاق بودن" داستان های نویسنده از چاقی اش است، از ضعف ها و قوت هایی که این امکان را به او داده بود.

بخشی از کتاب هنر چاق بودن

به عنوان کسی که هر دو سمت ماجرا را زندگی کرده است باید به شما بگویم که همین حالا آدم های زیادی هستند که وقتی به من می رسند می گویند رامبد چاق را بیشتر دوست داشتند. می گویند چاقی به من بیشتر می آمد.

 بیشتر آن ها این حرف را وقتی که چاق بودم هم به من گفته بودند و من همیشه ابرو در هم کشیده بودم که این ها چه می گویند؟ این ها دوست دارند دل من را خوش کنند.

 همین حالا کدام یک از این ها حاضر است باقی عمرش را با یک آدم چاق زندگی کند؟ اما حالا که لاغر شده ام از خودم می پرسم این ها که دیگر دلیلی برای گفتن این حرف ندارند.

 این ها با این حرفشان نه تنها دل من را خوش نمی کنند که حتی من را عذاب می دهند. آن وقت از خودم پرسیده ام که نکند واقعا چاقی بیشتر به من می آمد.

 یک لحظه به عنوان یک آدم چاق با تمام وجود به این فکر کنید که اگر چاقی بیشتر از لاغری به شما بیاید چه؟ (منظورم این است که چاقی برای شما نه یک محدودیت، جذابیتی باشد که باعث شود شما جذاب تر هم به نظر برسید.) 

صفحات کتاب :
167
کنگره :
PIR8040
دیویی :
8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
6097173
شابک :
978-622-6661-91-1‬‬
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه هنر چاق بودن