امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 13,000
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000
نظر شما چیست؟

 معرفی کتاب رازهای چهره

کتاب رازهای چهره به قلم جین هانر، ابتدا روش چهره خوانی و راه های استفاده از آن را بیان نموده و سپس به شما کمک می کند تا رازهای نهفته در چهره تان را کشف کنید.

کتاب رازهای چهره، اولین و جامع ترین کتابی است که بصورت علمی به تفصیل به آموزش چهره شناسی و چهره خوانی می پردازد. این کتاب به ما یاد می دهد که چطور یک چهره را همانند کتابی که روبروی ما باز است، درست بخوانیم. چهره ی ما آیینه ی بخش درونی ماست و از رازهایی در مورد شخصیتی که هستیم و شخصیتی که در آینده خواهیم بود سخن می گوید. 

این کتاب به ما کمک می کند تا با شناسایی عنصر و نوع شخصیت خود و طرف مقابل، درکی عمیق از یکدیگر پیدا کنیم و در روابط و تعاملات روزمره، تاثیرات بسیار خوبی بر زندگی خود بگذاریم. چهره خوانی بر اصول علم طب چینی استوار است.

با شناسایی نقاط خاصی در صورت و یادگیری رابطه ی آن نقطه، با عملکرد مغز و تعیین سن و سالی که یک اتفاق مسبب چنین اثری در چهره شده یا اتفاقاتی که در آینده برای فرد دارنده چهره رخ خواهند داد، به اهمیت و قدرت این کتاب پی می بریم. کتاب فوق برای عموم مردم خصوصاَ فعالان در حوزه هنر، نمایش، کارگردانی، بازیگری و حتی برای پلیس کشور، وکلا و پزشکان محترم بسیار کاربردی و مفید می باشد.

جملات برگزیده کتاب رازهای چهره:

- نزد یک هنرمند واقعی تنها صورتی که ورای ظاهر بیرونی خود از حقیقت درونی بدرخشد، زیبا جلوه می کند.

- انسان با یافتن جایی در میان صورت کوچک خود، خصوصیات نیاکان، بازتابی از کل تاریخ زندگی و خواسته های خود را مشاهده  می کند.

- دوست داشتم شبیه خطرهایی می شدم که به جان خریده ام. می دانم که چین و چروک هم بخشی از آن می بود. امیدوارم هر کس شبیه کارهای محیرالعقولی که در زندگی اش انجام داده است و بیش از هر چیز، شبیه به چهره هایی که با عشق به آن ها نگریسته است،  به نظر برسد.

نکوداشت های کتاب رازهای چهره:

- جین هینر نشان می دهد که چگونه یک چهره را همانند یک کتاب باز، بخوانیم. دانش و بینش وی نشانگر چگونگی تفسیر داستان زندگی نگاشته شده بر روی هر صورت، تشخیص افکار و احساسات منحصر بفرد نقش بسته بر آن و درک واقعی تمامی انواع گونه های شخصیتی است. این کتاب شیوه نگریستن ما به آیینه و نیز به چشمان دیگران را تغییر می دهد. (ترا کاترین کالینز)

کتاب رازهای چهره هنر چهره خوانی چین باستان را به زندگی مدرنِ غرب وارد  می کند. جین هینر در اینجا مستقیماً به مرکز جنبه های روان شناختی و معنوی رموز مذکور می پردازد و ما را به دنیایی که در آن خطوط چهره نه به  عنوان مشکلات زیباشناختی که باید مرتفع  شوند، بلکه به عنوان یک خوش نویسی مقدس از روحی درحال تکامل، رهنمون می سازد. 

این کتاب نه تنها محصول یک ذهن پراحساس و متعهد است بلکه به قلبی سرشار از احساس تعلق دارد. چنین گنجینه ای از اطلاعات و رهنمودهای عملی، برای هر کسی که به دنبال کمک به خود و دیگران به سوی یک زندگی درست، معنادار و پرثمر است، بی نهایت ارزشمند به شمار  می رود (لوری دشار)

در بخشی از کتاب رازهای چهره می خوانیم:

فاصله زیادی از انتهای بینی تا دهان وجود دارد و به همان نسبت شاهد گذاری بزرگ از دهه پنجم به ششم زندگی هستیم. برخی به مردان توصیه می کنند که برای گذری آرام تر در این دهه، سبیل خود را دست نخورده باقی گذارند. البته متأسفانه زنان از این گزینه بی بهره هستند اما آن ها نیز می توانند با شیرین و بوسیدنی نگه داشتن لبان خود به نتایجی مشابه نتایج مردان دست یابند.

در اینجا توصیه من هرچند ممکن است بیشتر شبیه شوخی به نظر رسد، اما در پشت آن معنایی نهفته است. در این مرحله از زندگی فشارهای روحی تلنبار شده و احساسات منفی، باعث داشتن دهانی منقبض، لب هایی نازک یا کشیده  شدن کل دهان به سمت پایین که حالتی غمگین به چهره می بخشد خواهد شد. نگاه داشتن این عضو در حالتی به دور از ناراحتی از میزان تنش وارده بر شما خواهد کاست.

سنین 50 سالگی، دهه رودخانه یا زمان یین است که مسائل سرکوب شده یا نادیده گرفته شده، دگر بار ولی به شیوه ای متفاوت دربرابرمان ظاهر می شوند. در این برهه، امکان بروز عدم تعادل فیزیکی تأثیرگذار بر سلامت وجود دارد. برخی پزشکان این دهه را  به دلیل اینکه افرادی که پیش تر هرگز در زندگی خود بیمار نشده اند و ناگاه با مسائلی از این دست روبرو می شوند، «مثلث برمودای سلامتی» می نامند.

توجه به سلامتی خود و درنهایت اطمینان یافتن از وجود مواردی که برای احساس رضایت بدان نیازمندیم، از مهم ترین مسائل مورد توجه به شمار می رود. در این هنگام ممکن است ناگهان با واقعیت تلخ عدم برآورده شدن انتظارات خود روبرو شوید. نارضایتی تلنبار شده نسبت به والدین یا به طورکلی شرایط زندگی، احتمالاً به نقطه ای خواهد رسید که نادیده انگاشتن آن ها دیگر امکان پذیر نخواهد بود.

صفحات کتاب :
340
کنگره :
BF858‭‬ ‭/چ9‏‫‬‮‭‭ھ2 1397
دیویی :
138
کتابشناسی ملی :
5457457
شابک :
978-600-7089-52-1
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه رازهای چهره