کتاب از تبار حبیب (چاپی و pdf)

زندگی و نویسندگی گل علی بابایی

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,000
خرید چاپی
20,000
15%
ت 17,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب از تبار حبیب

در کتاب از تبار حبیب، گوشه هایی از زندگی و نویسندگی گل علی بابایی، نویسنده  پیشکسوت حوزه ادبیات پایداری را می خوانید. گل علی بابایی به دلیل حضورش در جبهه های حق علیه باطل و آشنایی اش با کارزار جنگ، رزمنده-نویسنده ای است که با قلمی شیوا و مبتکرانه دست به نوشتن برده است. یگان نویسی، گونه ای است که این نویسنده در آن کوشا و شکوفاست.

او در این قالب، با استناد به اسناد معتبر، کتاب های جذابی در ساحت ادب و هنر نگاشته است. بابایی کتاب هایش را با پویه پایداری می پیماید و بیشترین اتکایش به منابع آرشیوی زمان جنگ و دفاع مقدس است، برای به دست آوردن این منابع، سختی های زیادی را متحمل می شود و همین رویه وجه تمایز وی از دیگر نویسندگان است. از تبار حبیب گفت و گوی بلندی با گل علی بابایی به سیاق تاریخ شفاهی به قلم حسین قرایی است.

گزیده کتاب از تبار حبیب

بنده گل علی بابایی منولد هفتم مهر 1339 در روستای "برار" از توابع شهرستان چالوس هستم. پدرم؛ مرحوم هاشم آقابابایی پور مثل اکثر مردان روستا کارگر گارگاه تولید ذغال از چوب درختان جنگلی بود که محل کار آنها در دل جنگل های انبوه غرب مازندران قرار داشت. این آدم های سخت کوش به صورت تمام وقت، تبر به دست با تنه های بزرگ درختان تنومند دست و پنجه نرم می‌کردند و حاصل تلاششان، ذغال هایی بود که اجاق خانه و کرسی های مردم روستا و شهر نشینان را در شب های سرد و طولانی زمستان‌ها گرم کرد.

صفحات کتاب :
184
کنگره :
‏‫‬‬‮‭PIR8335
دیویی :
‏‫‭8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
6127814
شابک :
978-622-7177-44-2
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه از تبار حبیب