امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 18,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب الی الحبیب

کتاب الی الحبیب نوشته علی استرکی از مجموعه مدافعان حرم سرگذشت شهید، مدافع حرم علیرضا بابایی را روایت می کند. شهید علیرضا بابایی متولد ۱۳۵۱ و دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت تحول، نویسنده و پژوهشگر، مدرس و کارمند دانشگاه اراک بود.

او پس از تلاش های بسیار، در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) در ۲۵ اردیبهشت سال ۱۳۹۵ در فلوجه عراق پس از گرفتار شدن در تله انفجاری تروریست های تکفیری به درجه رفیع شهادت رسید. کتاب حاضر گوشه هایی از زندگی و خاطراتی است که از این شهید بر جای مانده است.

گزیده کتاب الی الحبیب

آقای بابایی فکر می کرد دستم در درست کردن گلدان ها خوب است، به همین خاطر بعضی از سال ها گلدان های خانه اش را می آورد تا آن ها را عوض کنم و گل ها را هرس و قلمه بزنم. ۲۱ اسفند سال ۹۴، ده گلدان خالی و هشت گلدان از گل های خانه شان را آورد و گفت: «احمد ما پانسیون نداریم و گلا رو از پله آویزون می کنیم. اینا رو طوری درست کن که زهرا خوشش بیاد و تا عروسیش نیازی به تعویض گلدونا نباشه».

گفتم: «گلدونایی برات می زنم که تا ده سال دیگه هم بگی احمد نوروزی دستت درد نکنه». پنج - شش مدل بود؛ گل ها را مرتب کرده و گلدان هایی را که لازم بود، عوض کردم. دست آخر هم سه تا گلدان حُسن یوسف کوچک برای زهرا قلمه زدم. وقتی کارم تمام شد، دیدم آقای بابایی یک ۵۰ هزارتومانی درآورد و گفت:

- «اینم شیرینی احمدآقا».

سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
229
کنگره :
BP52/66‭‬
دیویی :
297/998
کتابشناسی ملی :
5892691
شابک :
978-622-6609-48-7

کتاب های مشابه الی الحبیب