امتیاز
5 / 3.4
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000
خرید چاپی
40,000
15%
ت 34,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

محمدعلی جابری در کتاب عمو قاسم 20 داستان را به‌ شکل هدفمند انتخاب کرده و کوشیده است با هر داستان، کودکان و نوجوانان را با یک زاویه از شخصیت حاج قاسم سلیمانی آشنا کند.

خلاصه کتاب عمو قاسم

کتاب عمو قاسم روایتگر 20 داستان در مورد زوایای مختلف شخصیتی حاج قاسم سلیمانی است که مخاطب آن کودکان و نوجوانان هستند. نویسنده کتاب عمو قاسم محمدعلی جابری است که نویسنده آثار بسیاری از این دست بوده است. تصویرسازی های این اثر را نیز میکائیل براتی انجام داده است که باعث افزایش جذابیت این کتاب شده است.

یکی از جذابیت های دیگر این کتاب، در نظر گرفتن تمرین هایی در ذیل هر داستان و همچنین در انتهای کتاب است است که با هدف نهادینه سازی پیام هر داستان صورت گرفته تا مخاطب را وادارد تا بیشتر تفکر کرده و الگوگیری به درستی انجام شود.

متن کتاب عمو قاسم

معرفی کتاب عمو قاسم

یکی از بهترین راه ها برای ایجاد شوق شهادت در نسل جدید، آشناسازی آنها با الگوها و اسطوره هایی همچون سردار سلیمانی است. سردار در همین مورد می گفت:

ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم

ملت شهادت، فرزندان خود را با عشق شهادت تربیت می کند.

کتاب عمو قاسم pdf

نسخه الکترونیک این کتاب در فراکتاب عرضه شده است و در نرم افزار جهت دانلود و یا مطالعه آنلاین در اختیار شماست.

دانلود کتاب عمو قاسم

کتاب عمو قاسم پی دی اف در فراکتاب در نسخه الکترونیک عرضه شده است و در نرم افزار فراکتاب در دسترس شماست.

دانلود رایگان کتاب عمو قاسم pdf

کتاب عمو قاسم pdf رایگان در فراکتاب وجود ندارد، ناشر و نویسنده اجازه دانلود رایگان کتاب را نداده‌اند. دانلود کتاب عمو قاسم pdf باعث تضییع حق ناشر و نویسنده خواهد شد. با این وجود جهت آشنایی با کتاب الکترونیک در نرم افزار فراکتاب می‌توانید برای چند دقیقه محدود کتاب را رایگان مرور کنید.

خواندن کتاب عمو قاسم را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

اگر دوست دارید کودکان نوجوانان شما با قهرمان ملی کشورمان آشنا شوند این کتاب گزینه خوبی برای اینکار است.

 

متن کتاب عمو قاسم 2

سردار سلیمانی و رهبری

متن کتاب عمو قاسم

وقتی سردار سلیمانی شهید شد. همه از دست آمریکا عصبانی شدند. بزرگتر ها گفتند: ما همه قاسم سلیمانی هستیم. کوچکترها هم آرزو کردند که روزی سردار سلیمانی بشوند.

اما یک سوال: سردار سلیمانی شدن یعنی چه؟ به نظرتان اگر همه بخواهند مثل حاج قاسم، افسر نظامی بشوند و بروند با دشمن بجنگند تکلیف زندگیمان چه می شود؟ _ چه کسی باید به دانش آموزان درس بدهد؟ _ چه کسی باید بیماران را درمان کند؟ _ چه کسی باید کشاورزی کند؟ _ چه کسی باید برایمان خانه بسازد؟ _چه کسی باید راننده ی تاکسی شود؟

برای سردار سلیمانی شدن نیازی نیست حتما نظامی شویم. برای اینکه مثل قاسم سلیمانی بشویم، باید اخلاق ها و رفتار های او را یاد بگیریم و سعی کنیم همیشه مثل او رفتار کنیم.

خرید کتاب عمو قاسم (چاپی)

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان خرید کتاب چاپی عمو قاسم فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب یک اثر چاپی تهیه کنید.

خرید کتاب عمو قاسم

مشخصات کتاب عمو قاسم در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: کتابک
نویسنده: محمدعلی جابری
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 48
موضوع: داستان کوتاه در مورد سردار سلیمانی برای کودکان و نوجوانان
قالب:
pdf و چاپی با تخفیف ویژه

 

صفحات کتاب :
48
دیویی :
8فا3
کتابشناسی ملی :
7319626
شابک :
‏‫‬‭978-622-674570-3
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه عمو قاسم