کتاب ارتباط با تکنولوژی pdf

راهنمایی برای تعاملات دیجیتالی حرفه ای

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 9,500
نظر شما چیست؟

ارتباط با تکنولوژی

گستره‌ی حوزه‌ی ارتباط با شرایط مختلفی همراه بوده است که این موضوع موجب تولید کتاب‌های مختلف جهت مطالعه‌ی ارتباط و نحوه‌ی تعامل تاثیر‌گذار با دیگران مانند اعضای خانواده، دوستان، و همکاران در محیط کار شده است. 

این موضوعات ارتباطی شامل ارتباط رایانه‌ای، ارتباط گروهی، مصاحبه‌ی مؤثر، شنیدار، صحبت در جمع و نوشتار است. هر کدام از این موارد ارزشمند بوده و در زندگی روزانه ما رخ می‌دهد.

در مورد بسیاری از ما، اکثر وقت روزانه‌ی ما در محل کار یا محیط حرفه‌ای مرتبط با شغل ما، صرف می‌شود. با توجه به نقش بسیار مهم کار در تجربه کاری و هویت حرفه‌ای شخصی ما، شناخت رابطه میان تصویر و ارتباط حائز اهمیت است. در مطالعه‌ی این رابطه، بررسی یکی دیگر از عناصر مهم زندگی و کار ما حائز اهمیت است: تکنولوژی؛ دستگاه‌های تکنولوژیکی موجب تغییر نحوه‌ی ارتباط و تعامل ما، انجام وظایف کاری و شکل‌گیری تصاویر حرفه‌ای شده است.

 صرف‌نظر از نوع صنعت یا سمت فردی، روش‌های انجام وظایف و مدیریت روابط از سوی کارمندان، در برگیرنده‌ ی هر دو رویکرد ارتباط و تکنولوژی است.

توانایی جهت ارتباط مؤثر در محل کار برای موفقیت شخصی و شغلی شما بسیار مهم است.

دکتر رنی رابینسون دارای یک دهه تجربه‌ در حوزه آموزش است. او در آموزش خود با پرسش‌های مختلفی از سوی دانشجویان مواجه می‌شود که می‌توان به نحوه‌ی گذار از کلاس درس به محل کار و نحوه‌ی استفاده از ارتباط مؤثر جهت برآورده کردن اهداف حرفه‌ای و به دست آوردن موقعیت‌های مورد نظر، اشاره کرد. در پاسخ به این پرسش‌ها و جهت کسب فرصت کاری با دانشجویان دانشگاه، دکتر رابینسون این کتاب را به آن‌ها تقدیم کرده است. دانشجویان وی موجب ترغیب هر چه بیشتر وی جهت نگارش این کتاب شده‌اند.

صفحات کتاب :
108
کنگره :
‏‫‬‮‭HD30/3‏‫‭‏‫‮‭
دیویی :
‏‫‬‮‭658/45
کتابشناسی ملی :
6087882
شابک :
‏‫‬978-600-877262-0
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه ارتباط با تکنولوژی