امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,200
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب خلسه با طعم باروت

کتاب خلسه با طعم باروت حاوی مجموعه ای از داستان های برگزیده ی پنجمین جشنواره داستان انقلاب می باشد. پنجمین جشنواره داستان انقلاب بزرگسال برگزار شد و در این جشنواره دویست داستان به دبیرخانه نهاد اجرا کننده جشنواره رسید. از این میان، داستان‌های برگزیده، انتخاب شد و در مجموعه‌ای به نام خلسه با طعم باروت منتشر شد. همین کتابی که پیش روی شما است.

گزیده کتاب خلسه با طعم باروت

بدجوری ترسیده بودم. فکر نمی کردم به این راحتی گیر بیفتم. هنوز نمی دانستم چه کسی مرا لو داده بود که آن قدر راحت آمدند و داخل رختخوابم دستگیرم کردند. افسر نگهبان سؤال های طولانی اش را پرسید و چیزهایی در دفتر بزرگ مقابلش نوشت. نمی خواستم صدایم بلرزد. اما جوانی 25 ساله که اولین بار گیر ساواک افتاده، نمی تواند جلوی لرزش صدایش را بگیرد. بعد از پوشیدن لباس زندان و دمپایی، نگهبان چشمبندم را بست و به جلو هلم داد.

بعد از چند قدم، دری را باز کرد و از پله ها بالا رفتیم. صداهای مبهمی که در اتاق افسر نگهبان می شنیدم، واضح تر شدند؛ جیغ، فریاد، ناله، التماس، زوزه، فحش و...

یحیی فقط حواست باشه هیچ کدوم از بچهها خبردار نشه! این آسیه خانوم هم مورد تأییده و هم خیلی با دل و جرئت. قرار شده فقط تو رابط بین ما و اون ها باشی. اعلامیه های آقا را بهش می رسونی و هر خبر و حرفی هم داشت می گیری و بهِم می رسونی... حله؟

صفحات کتاب :
148
کنگره :
‏‫‬‮‭PIR4249‏‫‭/ج468 1395
دیویی :
‏‫‭8‮فا‬3/6208
کتابشناسی ملی :
4042875
شابک :
‏‫‭978-600-03-0306-8
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه خلسه با طعم باروت