امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب سه اصل ضروری

 

اکثر مردم سعی در عدم اتلاف ثانیه ها، دقیقه ها و ساعت های زندگی شان دارند، اما متأسفانه در مدیریت زمان ناکام می مانند و سال های زندگی را هدر می دهند.

می خواهیم بر روی پیشرفت های قابل ‏توجه هر فرد تمرکز کنیم.

تلاش می کنید تا دقیقه ها، ساعت ها، روزها و ماه ها را تلف نکنید، اما اگر سال های خود را هدر دهید باز هم تلاش هایتان بی نتیجه و بیهوده خواهد بود. برای جلوگیری از این امر، سه مقوله ی مهم زندگی را مورد ملاحظه قرار داده ایم: شغل، ارتباطات و مقصد.

انتخاب حرفه ی مناسب کاملاً به عهده ی خود هر فرد است. فقط خود شما می توانید تعیین کنید که چه چیز مناسب حالتان است. شغل ما به بخشی از شخصیت‏مان تبدیل می شود.

هیچ موضوعی در زندگی ملال‎آورتر‏ از این نیست که سال ها وقت خود را صرف روابط دوستانه‏ ی نادرست کنید. یک ارتباط ارزشمند، ارتباطی‏ است که شما آن قدر به طرف مقابلتان اعتماد داشته باشید که بتوانید فرزندانتان را به او بسپارید. اگر با افراد شایسته رابطه برقرار کنید، می توانید کارهای شگفت‏ آوری انجام دهید.

با پیداکردنِ یک شغل صحیح و مناسب می‏توانید از اتلاف سال های عمرتان جلوگیری کنید. کاری انجام دهید که از آن لذت ببرید. با برگزیدن یک شغل انرژی‏ بخش، با افرادی ارتباط برقرار خواهید کرد که به شما شادابی و انرژی می ‏دهند.

 از آدم های بد که انرژی منفی دارند، دوری کنید؛ در غیر این صورت همه‏ ی وقت و انرژی خود را هدر می ‏دهید و بازده کاری بالایی نیز ندارید.

وقت خود را در محلی بگذرانید که سطح بالایی از انرژی و سرزندگی را به

شما ببخشد. شغل اشتباه، رابطه ی اشتباه و مقصد اشتباه اتلاف لحظات زندگی‏ است.

کتاب های مشابه سه اصل ضروری