نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب انگلستان

کتاب انگلستان اثری به تألیف محمودرضا برازش می باشد که توسط انتشارات آفتاب هشتم منتشر شده است. کشور انگلستان (England) در نیمه جنوبی بریتانیای کبیر (United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland) قرار دارد. شهر لندن (London) به‌دلیل جاذبه‌های گردشگری بسیار، هرساله در معرض بازدید توریست‌های بی‌شماری قرار دارد. 

انگلستان، اسکاتلند، ایرلند شمالی و ولز کشورهایی هستند که بریتانیای کبیر را تشکیل می‌دهند. جنبش هنر و صنایع دستی در اواخر قرن هجدهم از بریتانیا آغاز گردید و صنایع دستی همواره نقش مهمی در فرهنگ و جامعه انگلیس داشته است. در این کتاب شما می توانید با  این کشور زیبا و پرطرفدار آشنا شده و اطلاعاتی در زمینه های جغرافیا، تاریخ، سنت ها، غذاها، مشاهیر و ... درباره این کشور بدست آورید.

گزیده کتاب  انگلستان 

کشور انگلستان با مساحت ۳۹۵,۱۳۰کیلومترمربع در جنوب جزیره بریتانیای کبیر(Britain Great)و در غرب اروپا قرار دارد. بریتانیای کبیر شامل انگلستان، ولز و اسکاتلند است و این سه کشور در جزیره بریتانبا قرار دارند. همچنین انگلستان بخشی از پادشاهی متحد بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی(of Kingdom United UK)(Ireland Northern and Britain Great ،) شامل کشورهای اسکاتلند، ولز، کوچک در چند قرن اخیر یکی از انگلستان و ایرلند شمالی است.

این کشور نسبتا کشورهای قدرتمند جهان بوده است، بطوریکه در قرن هجدهم در اصطلاحی در این امپراتوری خورشید غروب نمیکرده و سرزمین های وسیعی در سراسر جهان جزو مستعمرات آن بودند مانند امریکا، کانادا، استرالیا، هندوستان، آفریقای جنوبی، مالزی، نیوزلند و هنگ کنگ. بسیاری از این کشورها به مرور کاملا مستقل شدند، مانند امریکا، آفریقای جنوبی و هندوستان، برخی هنوز به صورت نمادین فرماندار آن از سوی ملکه یا پادشاه انگلستان منصوب می شود که بیشتر جنبه تشریفاتی دارد مانند کانادا و استرالیا.

سال نشر :
1392
صفحات کتاب :
438
کنگره :
‏‫‭DA27/5‭/ب4‮الف‬8 1392‬
دیویی :
‫‭942
کتابشناسی ملی :
3103459
شابک :
978-964-2839-80-3

کتاب های مشابه انگلستان