امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 13,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مبانی کاربردی GIS

کتاب مبانی کاربردی GIS که توسط آرمان حسن زاده و سارا تدین سعیدی تدوین شده به بررسی اجمالی مجموعه نرم افزار Arc GIS که برای تجسم و مدیریت اطلاعات جغرافیایی کاربرد دارد می پردازد.

کتاب حاضر با عنوان مبانی کاربردی GIS در 10 فصل شامل معرفی برنامه ها و ابزارهای مختلف مجموعه GIS برای مشاهده، ثبت و تحلیل انواع اطلاعات جغرافیایی تدوین شده.

در ابتدای کتاب روش های مشاهده انواع اطلاعات ذخیره شده به صورت نقشه و جدول اطلاعاتی به همراه روش های ارائه و چاپ نقشه های ایجاد شده معرفی و سپس روش های ویرایش اطلاعات موجود و ایجاد فایل اطلاعاتی جدید مورد بررسی قرار می گیرد.

در مرحله بعد ابزارهای مختلفی تحلیل و ترکیب اطلاعات معرفی و در نهایت ابزارهای کار با اطلاعات توپوگرافی و ایجاد خروجی سه بعدی از اطلاعات جغرافیایی ثبت شده را مورد بررسی قرار می دهیم.

در کتاب مبانی کاربردی GIS که توسط آرمان حسن زاده و سارا تدین سعیدی تدوین شده مباحث ابتدایی کار با بانک های اطلاعاتی که در تمامی رشته های مرتبط با اطلاعات جغرافیایی کاربرد دارد مورد بررسی قرار میگیرد.

مثال ها و تکنیک های شرح داده شده در طول این کتاب با تاکید بیشتر بر مطالعات شهری تدوین شده و ابزارهای اصلی مورد استفاده در رشته شهرسازی در طول این کتاب به صورت کامل معرفی می شوند.

 نویسندگان این کتاب آرمان حسن زاده و سارا تدین سعیدی دانش آموخته رشته طراحی شهری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان می باشند.

آرمان حسن زاده دوره های بسیاری در زمینه آموزش نرم افزارهای مهندسی به صورت آنلاین با همکاری وب سایت های فرادرس و فرانش برگزار می کند. و همچنین کتاب دیگری در زمینه آموزش گام به گام مدل سازی سه بعدی با نرم افزار راینو نوشته است.

صفحات کتاب :
122
کنگره :
‏‫‬‮‭G70/212
دیویی :
‏‫‬‮‭630/2085
کتابشناسی ملی :
6949494
شابک :
‭978-622-218332-5‬
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه مبانی کاربردی GIS