کتاب بازار سرمایه با رویکرد نقش تقسیم سود سهام بر رفتار بازار pdf

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 13,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بازار سرمایه با رویکرد نقش تقسیم سود سهام بر رفتار بازار

کتاب بازار سرمایه با رویکرد نقش تقسیم سود سهام بر رفتار بازار اثری از الهام اویسی فردوئی است. این کتاب همه آنچه را که باید در حوزه سود تقسیمی نقدی، واکنش سهام‌داران و بررسی وضعیت سهام بدانید به شما می‌گوید.

کتاب بازار سرمایه با رویکرد نقش تقسیم سود سهام بر رفتار بازار اثری جامع در حوزه سهام و سود است. الهام رئیسی فردوئی در این اثر هرآنچه را لازم است درباره سود تقسیمی نقدی، بررسی وضعیت سهام و سهام‌داران و وضعیت آن بدانید به شما می‌گوید. 

نقش حیاتی مباحث مالی و سیاست سود تقسیمی، در دنیای امروز که رقابت از ارکان اصلی تجارت به شمار می رود، بر هیچ فردی، به خصوص متخصصان امور مالی و سهامداران پوشیده نیست.

تصمیم گیری مناسب، صحیح و به موقع توسط مدیران و برقراری کنترل های دقیق و مؤثر توسط آنان بر عملیات واحدهای تجاری و اقتصادی تنها از طریق داشتن اطلاعات مالی قابل اطمینان و به هنگام امکان پذیر است.

سرمایه گذاران بالفعل و بالقوه، مؤسسات اعتباری، رقبا، دولت و... علاقه مند هستند که از چگونگی و نتایج فعالیت های مالی موسسات مورد نظر خود با اطلاع باشند. بدیهی است که این اطلاعات تنها از طریق یک سیستم مالی دقیق و کامل قابل ارائه و دریافت است.

صفحات کتاب :
108
کنگره :
‏‫‬‭HG5720/2‮‬‭‬
دیویی :
‏‫‬‭332/01450955‬‬
کتابشناسی ملی :
7394928
شابک :
978-622-7540-55-0
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه بازار سرمایه با رویکرد نقش تقسیم سود سهام بر رفتار بازار