کتاب آفریده شده ایم تا بدرخشیم pdf

داستان ها، تمثیل ها و جملات جذاب و تکان دهنده برای موفقیت در بازار کسب و کار

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آفریده شده ایم تا بدرخشیم 

کتاب آفریده شده ایم تا بدرخشیم نوشته سعید گل محمدی است و توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده. هنگامی ‌که در برابر آیینه‌ای می‌ایستید، کسی به چشم شما چشم می‌دوزد، او همان کسی است که شما را هدایت کرده به‌جایی که هم‌اکنون هستید و شما را به جایگاهی رسانده که در آن قرار گرفته‌اید.

اگر راضی نیستید از جایی‌که در آن قرار دارید یا دستاورد‌هایی که تاکنون به دست آورده‌اید، باید او را مجبور کنید که تغییری در خود به وجود آورد تا سرنوشت‌تان نیز تغییر کند.

بی‌تردید، سخت‌ترین کار دنیا این است که او را تغییر دهید، چون روی کره زمین، او مقاوم‌ترین موجود نسبت به هرگونه تغییری است! معمولاً به آنچه هست، دلبستگی شدیدی دارد و به همین دلیل، در برابر هر نوع تغییری ایستادگی و مقاومت می‌کند! 

بیشتر از هر چیزی، او در جست‌وجوی امنیت است؛ تغییر، همواره هراسی ناشناخته با خود به همراه دارد و او از این ناشناخته‌ها گریزان است! حتی می‌پذیرد که به وضعیت نابسامان خویش ادامه دهد، ولی هرگز از منطقه امنی که به آن عادت کرده است، فراتر نرود! اما حقیقت این است که اگر او تغییر نکند، دنیای شما هم تغییری نخواهد کرد!

تردیدی نیست که شما، شگفت‌انگیزترین معجزه کارگاه آفرینش هستید و تقدیرتان هم می‌تواند بسیار باشکوه و هیجان‌انگیز باشد. در درون شما، عظمتی نهفته شده است که همه کائنات، در برابر آن پست و حقیر جلوه می‌کنند! در آن سوی افق، سرزمین‌های شگفت‌انگیز، در انتظار لحظه‌ای به‌سر می‌برند که شما با غرور و افتخار،
سکان کشتی سرنوشت‌تان را به دست گرفته و از میان مه غلیظ عبور کنید تا در این سرزمین‌ها قدم بگذارید. اما حس مرموز درونتان، شما را از رفتن باز می‌دارد!


کتابشناسی ملی :
5200314
شابک :
978-964-236-947-8‬‬
سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
212
کنگره :
‏‫‭PZ1‏‫‭‏‫‭‭/گ84آ7 1398
دیویی :
‏‫‭808/831

کتاب های مشابه آفریده شده ایم تا بدرخشیم