کتاب توان درونی تان را کشف کنید pdf

مصاحبه با 22 کارشناس بزرگ جهان

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب توان درونی تان را کشف کنید 

کتاب توان درونی تان را کشف کنید، نوشته دیوید رایت شامل مصاحبه با 22 کارشناس بزرگ جهان است که علی اکبر قاری نیت آن را ترجمه کرده است.

همه استعداد یا توان درونی دارند. در برخی افراد این استعداد در شیوه رهبری شان مشهود است؛ در دیگران در روش توافق ناپذیر و پشتکار آنها برای دستیابی به اهدافشان آشکار می شود و در بسیاری افراد توان درونی به صورت اعتماد به نفس خاموش ظهور پیدا و به آن ها کمک می کند در اوقات دشوار زندگی پیروز میدان باشند.

برای بسیاری از مردم این پرسش پیش می آید که استعداد یا توان درونی واقعاْ یعنی چه و به ویژه چگونه آن را می توان کشف و استفاده کرد. کتاب توان درونی تان را کشف کنید ابزاری است که به شما کمک می کند توان درونی تان را پیدا و از آن استفاده کنید.

برای تهیه این کتاب با کارشناسانی گفت و گو شده است که خودشان متخصص و صاحب نظرند. آن ها می دانند چگونه توان درونی شان را پیدا کردند و به موفقیتی دست یافتند که اکنون از آن لذت می برند.

هر گفت و گوی این گلچین، درباره چگونگی یافتن توان درونی، دانش و منابعی ارزشمند در اختیارتان می گذارد. برای گسترش گنجینه راهبردهایتان به هدف مقابله با تمام چالش های زندگی، این فرصت را از دست ندهید. از این فرصت بهره ببرید و از کارشناسان موفق، درس کار و زندگی را یاد بگیرید. مطمئن باشید ناامید و پشیمان نخواهید شد.

صفحات کتاب :
391
کنگره :
‫‬‭BF575
دیویی :
‏‫‬‭158/1
کتابشناسی ملی :
5748067
شابک :
978-622-220-068-8
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه توان درونی تان را کشف کنید