امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب غول چراغ جادوی خودت باش 

کتاب غول چراغ جادوی خودت باش نوشته محمدرضا کریمی فرد در حوزه موفقیت و انگیزشی است که توسط انتشارات متخصصان منتشر شده است. همه ما انسان ها چه در واقعیت و چه در رؤیایمان دنبال چیزهایی هستیم که  آرزویش رو داریم که از این رو مردمان رو به سه دسته تقسیم می کنم: دسته اول: افرادی هستن که بی وقفه تلاش می کنن تا به آن چیزی که می خواهند برسند و خودشان غول چراغ جادوی خویش باشند.

دسته دوم: افرادی هستن که تمام عمرشان دنبال فرد دیگه ای می گردن تا زندگی  دلخواهشان را برایشان بسازد و یا دنبال غول چراغ جادویی می گردن تا آرزوهایشان را به واقعیت تبدیل کند که این موضوع بیشتر برای دختران جوان صدق می کند که همیشه فکر می کنن مردی با اسب سفید می آید و او را با خود به دنیای دیگری می برد یا فکر می کنن که روزی مردی جادوگر به خواستگاری شان  می آید و هر آنچه در زندگی کمبود دارن را با اشاره ای برایشان فراهم می کند و یا انتظار دارند مرد رؤیاهایشان با چراغ جادویی به دست به خواستگاری شان بیاید و هرچه که نیاز دارند برایشان ظاهر کند.

دسته سوم: کسانی هستن که نه خودشان غول چراغ جادوی خویش هستن و نه دنبال غول چراغ جادویی می  گردن که رؤیاهایشان را به واقعیت تبدیل کند و به این جور مسائل اعتقادی هم  ندارند و زندگی عادی خود را سپری می کنند. شما جزء کدوم دسته از افراد هستین؟

در کتاب غول چراغ جادوی خودت باش برخی مطالب را از تجارب شخصی و برخی دیگر از مطالب را از تاجرانی که با آن ها همکاری مشترک دارم و برخی دیگر از مطالب  را به صورت خلاقانه با اتکا به ذهنم گرد هم آورده ام و برای شما عزیزان  تعریف می نمایم و بهترین راه و روش رسیدن به خواسته ها را به صورت کامل  برایتان توضیح داده ام و امیدوارم با خواندن این کتاب حداقل جزو دسته سوم  نشوید و بتوانید خودتان را همانند غول چراغ جادویی تصور نمایید که به هر  چیزی که بخواهد می تواند دست یابد و رؤیا را به واقعیت تبدیل کند. «فردی که در زندگی خویش غول نباشد برده ای بیش نخواهد بود»

گزیده کتاب غول چراغ جادوی خودت باش 

اگه قبل از ازدواج کردن غول چراغ جادوی خودت نشدی هیچ وقت وقتی که متأهلی و چند فرزند داری دست به همچین کاری نزن چون ممکنه خیلی به خانوادت آسیب بزنه ممکنه زن از مرد جدا بشه و یا برعکسش و حتی در شرایطی پدر یا مادر حاضر بشن بچه های خودشون رو رها کنن و برن دنبال اهداف خودشون پس دوباره تکرار می کنم هیچ وقت در زندگی متأهلی تلاش نکن غول چراغ جادوی خودت بشی چون ممکنه غول درونی تو زندگی بقیه افراد رو هم به کلی نابود کنه و به این خاطر گفتم که باید بمیری تا دوباره زنده بشی برای رسیدن به غول چراغ جادو باید احساسات و عواطف رو قربانی اهداف کرد باید یادبگیری که هرچیزی تاوانی داره « تو ممکنه یه گانگستر باشی و هر روز آدما رو بکشی اما یه روزم یه نفر پیدا میشه که تو رو بکشه » 

صفحات کتاب :
65
کنگره :
‏‫‬‭HF5386‏‫‬‮‭
دیویی :
‏‫‬‭650/1
کتابشناسی ملی :
6156796
شابک :
978-622-292-031-9
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه غول چراغ جادوی خودت باش