کتاب گفتم اعتماد نکنید (چاپی و pdf)

بازخوانی مستند و جامع بیانات، تدابیر و نقدهای مقام معظم رهبری درباره ی مذاکرات هسته ای دولت اعتدال

امتیاز
5 / 1.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000
خرید چاپی
65,000
10%
ت 58,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب گفتم اعتماد نکنید

کتاب گفتم اعتماد نکنید، تنها گردآوری ساده بیانات مقام معظم رهبری نیست، بلکه کوشیده شده که در آن منطق مواجهه رهبری با مسئله هسته ای را به تصویر بکشد. علاوه بر این بیانات معظم له بر اساس رویدادهای تاریخی در سیر پرونده هسته ای، مستندسازی شده است.

با گردآوری برخی مستندات، به نوعی شرح و تبیین بیانات صورت گرفته است. این بخش ها با عنوان «درنگ» از نظر خوانندگان خواهد گذشت که در واقع نوعی زمینه شناسی و بسترهای تاریخی – سیاسی ایراد بیانات مقام معظم رهبری به شمار می آیند. مستندسازی بیانات رهبری در طول مذاکرات هسته ای، به نوعی تاریخ نگاری پرونده مذاکرات هسته ای در دولت یازدهم است.

گزیده کتاب گفتم اعتماد نکنید

حیثیت و عزت، هم غارت اخلاق - مجهزند به دانش؛ این اینها را آبرومند کرده. دانش، هم چهره‌ی اینها را از آن حالت وحشت‌انگیز در چشمها خارج کرده، هم ثروتشان را زیاد کرده؛ فقط فرقشان این است. عاقلانه عمل کردند، خودشان را به علم رساندند، اما به اخلاق نه؛ لذا براحتی جنایت می‌کنند.

براحتی به آرمان های بشری خیانت می‌کنند، براحتی جنگ‌افروزی می‌کنند، براحتی سلاح شیمیایی به کار می‌برند، سلاح شیمیایی را به به‌کاربرنده‌ی آن براحتی تسلیم می‌کنند، باکی هم ندارند؛ در مقام حرف و استدلال هم این را با زرورق - به نام های مختلفی - می‌پوشانند، نمی‌گذارند کسی بفهمد؛ یعنی جنایت این ها از جنایت دزدان دریاییِ سنتی و موجود در افسانه‌ها و فیلم ها بالاتر است؛ برای خاطر اینکه گناه بزرگ را انجام می‌دهند و این را کار صواب وانمود می‌کنند.

صفحات کتاب :
416
کنگره :
DSR1692‭‬ ‭/‭‮الف‬‮‬815‫‬‭‏‫‭‏‫‬‭گ7 1398
دیویی :
955/0842
کتابشناسی ملی :
5656620
شابک :
978-600-8857-82-2
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه گفتم اعتماد نکنید