امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000
خرید چاپی
55,000
15%
ت 46,750
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب زندگی زیر پرچم داعش

کتاب زندگی زیر پرچم داعش از سه بخش تشکیل شده است. در بخش نخست، خاطرات یکی از مخالفان نظام سوریه به نام سامر آمده است. او که در رقه زندگی می‌کرده، هم خاطراتش را از مبارزه با نظام سوریه و برخی مفاسدی که در این کشور وجود داشت و مردم این کشور را از نظام دلزده کرده بود نقل کرده و هم خاطراتش را از جریان سقوط شهر محبوبش به دست داعش و فجایعی که بر سر مردم این شهر آمد و هم از گریختنش از پایتخت خلافت.

در بخش دوم کتاب زندگی زیر پرچم داعش، خاطرات خبرنگار جنگی بی.بی.سی از روزهای درگیری کردها (با حمایت آمریکایی‌ها) با نیروهای خلافت و کشتاری که در این بین از مردم شهر صورت می‌گرفت نقل شده است. بخش سوم نیز دو مصاحبه با دو نیروی خارجی داعش است که زمانی در پایتخت دولت وحشت زندگی می‌کرده‌اند.

گزیده کتاب زندگی زیر پرچم داعش

«فتنۀ شام» شاید بهترین تعبیر برای جنگ جهانی جاری در سوریه باشد؛ مسئله ای با ابعاد بسیار گسترده و درهم تنیدۀ انسانی، سیاسی، عقیدتی، اقتصادی و صدالبته راهبردی. مسئله ای که شناخت زوایای مختلف آن، نیازمند بررسی های بسیار گسترده است و ای بسا با ورود به هر زاویه ای، حق و باطل را چنان درهم بیابیم که تشخیص آن ها از یکدیگر به دشواری بگراید.

حالا که این جنگ جهانی به اواخر خود نزدیک شده و ان شاء الله به زودی با پیروزی محور مقاومت و هم پیمانانش به انتها خواهد رسید، زمان خوبی برای بررسی ابعاد مختلف این قضایا به نظر می رسد. یکی از ابعاد مهم این سال های پرآشوب، که البته با وجود کار زیاد دربارۀ آن هنوز جای کار بسیار بیشتری دارد، داعش و حاکمیت داعش و زندگی در حکومت داعش است. کتابی که در دست دارید، می خواهد گوشه ای از همین بُعد را به تصویر بکشد.

صفحات کتاب :
224
کنگره :
DS98/6‏‫‬‭
دیویی :
956/91042
کتابشناسی ملی :
6111021
شابک :
978-622-717720-6
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه زندگی زیر پرچم داعش