کتاب فاتح دل ها و دژها pdf

زندگی نامه مستند سردار شهید محمدحسین ساعدی (فرمانده گردان روح الله)

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 18,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب فاتح دل ها و دژها

کتاب فاتح د‌ل ها و دژها زندگینامه مستند سردار شهید محمدحسین ساعدی؛ فرمانده گردان روح‌ الله است که به‌ تازگی به قلم محمدجواد مرادی ‌نیا نگاشته شده است. شهید «محمدحسین ساعدی» که در سال 1335 در خمین دیده به جهان گشوده و در سال 1362 به درجه رفیع شهادت نائل آمده، یکی از آن انبوه باشکوه شهدایی است که کم‌ تر کسی از او نامی شنیده است، مگر این‌ که همشهری یا همرزم او بوده باشد.

 کتاب فاتح د‌ل ها و دژها یکی از همان کتاب ‌های ارزشمندی است که درباره کسی نوشته شده است که مردم او را با نامی که بر اتوبانی گذارده شده نمی‌ شناسند یا با تصاویرش در خیابان ‌ها و سخنانش در رسانه ‌ها. شهید «محمدحسین ساعدی» یکی از انبوه شهیدان گمنان این عرصه برای عموم مردم است.

گزیده کتاب فاتح دل ها و دژها

«چقدر برای یک مملکتی عیب است و سرشکستگی که دستش را دراز کند طرف امریکا که گندم بده، کشکول گدایی‌اش را باز کند پیش دشمنش و از او بخواهد که رزقش را بدهد. چقدر برای ما سرشکستگی دارد. تا این ملت بنایش را بر این نگذارد که کشاورزی‌اش را تقویت کند و بسازد به آن که خودش به‌دست می‌آورد، ما نمی‌توانیم استقلال پیدا کنیم».

این بخشی از سخنان امام خمینی رهبر انقلاب اسلامی بود که در نخستین ماه‌های پس از پیروزی انقلاب به زبان آورد و یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین راه‌های رسیدن به استقلال واقعی را پیش پای مردم گذاشت. 

امام در جایی دیگر با «برادر» و «عزیز» خطاب کردن کشاورزان و یادآوری این که «کشاورزی ما را به زمین زده‌اند» گفت: «شما باید این مملکت را اداره بکنید، شما هستید که می‌توانید این بار را به منزل برسانید... و مملکت را نجات بدهید. شما دهقانان هستید که می‌توانید چرخ کشاورزی را به راه بیندازید».

صفحات کتاب :
280
کنگره :
DSR1626‭
دیویی :
955/0843092
کتابشناسی ملی :
7313219
شابک :
978-622-7177-92-3
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه فاتح دل ها و دژها