کتاب کربلای تاریخ ساز انقلاب اسلامی pdf

مجموعه ی پیام ها و بیانات امامین انقلاب در خصوص حادثه ی هفتم تیر

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب کربلای تاریخ ساز انقلاب اسلامی

کتاب کربلای تاریخ ساز انقلاب اسلامی، نوشته ی جواد شفیعیان حیدری، مجموعه ی پیام ها و بیانات امامین انقلاب در خصوص حادثه ی هفتم تیر است. کتاب کربلای تاریخ ساز انقلاب اسلامی به واقعه ای اشاره می کند که مانند واقعه ی کربلا برای انقلاب اسلامی است. در این کتاب مجموعه ی پیام ها و بیانات امامین انقلاب در خصوص حادثه ی هفتم تیر را می خوانیم و با این حادثه و تاثیری که بر انقلاب اسلامی گذاشته است آشنا می شویم.

گزیده کتاب کربلای تاریخ ساز انقلاب اسلامی

حادثه هفتم تیر سال ۱۳۶۰ و به شهادت رسیدن همزمان ۷۲ تن از یاران انقلاب حادثه ای نیست که از سپهر انقلاب و تاریخ آن پاک شود. این حادثه با توجه به عظمت و ابعاد متعددی که در آن وجود دارد تا کنون تأثیرات عمیقی در گام نخست حرکت انقلاب و ملت انقلابی ایران داشته است. 

از این رو یادآوری این حادثه عظیم و بیان ابعاد و تأثیرات آن همواره مورد توجه امامین انقلاب و به خصوص حضرت امام خامنه ای بوده است. توجهاتی که در یک رو یکرد کلان در جهت احیاء و زنده نگه داشتن این حادثه در سطح جامعه بوده و در پی بهره مند سازی انقلاب از آثار و برکات آن در طلیعه گام دوم انقلاب است.

از این رو مرور بیانات امامین انقلاب در خصوص این حادثه، سبب شناخت ابعاد و آثار آن شده و می تواند دستمایه معرفی هر چه بیشتر این حادثه و شهدای آن گردد. این مجموعه با گردآوری تمام پیام ها و بیانات حضرت امام خمینی و فرمایشات امام خامنه ای در خصوص شهدای هفتم تیر و ماجرای ترور ناجوانمردانه و وحشیانه آنان، سعی نموده است این مهم را محقق سازد.

صفحات کتاب :
184
کنگره :
‏‫‬‮‭DSR1574/5‭
دیویی :
‏‫‬‮‭‬‭955/0842
کتابشناسی ملی :
5713445
شابک :
978-622-6609-29-6
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه کربلای تاریخ ساز انقلاب اسلامی