امتیاز
5 / 5.0
دریافت صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب صوتی آهنگ عشق

کتاب صوتی آهنگ عشق نوشته ی سوری رحیمی، داستان احساسی زوج جوانی را به تصویر می کشد که مرد برای کار و زندگی بهتر به ژاپن می رود ولی این سفر با خود مشکلات بسیاری را برای زن و شوهر داستان به همراه می آورد.

درباره ی کتاب صوتی آهنگ عشق

جنگ تحمیلی به پایان رسیده است و اقتصاد ایران در وضعیت بسیار بدی به سر می برد. در چنین شرایطی جوانان جویای کار برای روزهای بهتر به کشورهای دیگر می روند و یکی از مقاصد اصلی آن ها ژاپن است. شما در رمان آهنگ عشق نیز با مرد جوانی به نام مسعود آشنا می شوید که چنین قصدی دارد و بلیت سفر به ژاپن برنده می شود.

 مسعود و همسرش که مریم نام دارد بالاخره تصمیم می گیرند که رنج جدایی را به امید روزهای بهتر به جان بخرند. آن ها امیدوارند مسعود بتواند با کار کردن در ژاپن شرایط را برای تشکیل یک زندگی مستقل از دیگران مهیا سازد ولی هیچ چیز طبق برنامه ریزی این زوج پیش نمی رود و مریم متوجه می شود که... . رمان آهنگ عشق سیزده فصل دارد و سوری رحیمی با قلم قدرتمند خود به خوبی از پس بیان احساسات و عواطف شخصیت های اصلی داستان خود برمی آید.

در بخشی از کتاب صوتی آهنگ عشق می شنویم

پاییز زیبا و دلگیر و رنگارنگ رفت و جای خود را به سرمای زمستان سپرد و زمستان سرسخت با تمام قدرت در کوچه های خلوت و درختان عریان حکم فرمایی می کرد و درختان عریان و لرزان دست به آسمان برای تمنای نزول برافراشتند. مریم تقریبا حالت تهوع هایش کم شده و تا حدودی ضعف هایش فروکش کرده بود. گاه گاهی نفخ و سنگینی معده اش آزارش می داد و همچنان ماهرخ او را با حرف های کنایه آمیز مکدر می کرد.

 حرف هایی از قبیل این که نمی داند چرا مسعود پس از این همه اصرار برای ازدواجش پس از هشت ماه او را رها کرد. طوری جمله اش را ادا می کرد که گویا مسعود واقعا برای همیشه مریم را رها کرده است و این که چرا شهرستانی ها به تهران می آیند و از ناچاری مسافرکشی می کنند و این که خدا کند جاذبه های کشور ژاپن مسعود را جذب خود نکند و آن ها را برای همیشه فراموش نکند. مریم در مقابل تمام حرف هایش سکوت می کرد و گاهی آشفته می شد که چرا باید این شرایط را تحمل کند. گاهی تصمیم می گرفت برای همیشه به خانه ی پدرش برود و تا آمدن مسعود همانجا بماند ولی وجود خود را در خانه ی پدرش باعث مزاحمت سایر افراد می دانست.

کتاب های مشابه آهنگ عشق