امتیاز
5 / 0.0
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
45,000
10%
ت 40,500
نظر شما چیست؟

کتاب عید گنجشک ها با درونمایه مذهبی و مربوط به ماه رمضان و عید فطر به قلم و تصویرگری کلر ژوبرت می باشد و توسط انتشارات رود آبی منتشر شده است.

معرفی کتاب عید گنجشک ها

امیرعلی گفت: «من امروز روزه ی کله گنجشکی گرفتم.» نوک ریزه به خودش توی پنجره نگاه کرد و پرسید: «روزه ی کله ی من! یعنی چی؟»
داستان این کتاب در مورد روزه ماه مبارک رمضان و صدقه عید فطر است و بر اساس جمله جمله‌ای از امام موسی صدر نوشته شده است.
امام موسی صدر: «خدا صدقه روز عید فطر را به ما واجب کرده تا دیگران را در خوشحالی عید شریک کنیم …»

در بخش پایانی این کتاب یک کاردستی خلاقانه برای بچه‌ها طراحی شده و تصویر و معرفی کوتاهی از امام موسی صدر برای کودکان مطرح شده است.

برشی از متن کتاب عید گنجشک ها

امیرعلی گفت: «من امروز روزه ی کله گنجشکی گرفتم.» نوک ریزه به خودش توی پنجره نگاه کرد و پرسید: «روزه ی کله ی من! یعنی چی؟»
امیرعلی خندید و گفت: «یعنی روزه ی کوچولوی مخصوص بچه ها؛ این که از صبح تا ظهر هیچی نخورم و بعد از ناهار هم تا شب هیچی نخورم.» 
نوک ریزه پرسید: «هیچی! برای چی؟» و یک دانه برنج به نوک گرفت. 
امیرعلی گفت: «خب... خوب... برای این که هر وقت دلم خواست، زود دنبال خوردنی نروم. یاد بگیرم صبر کنم، به خاطر خدا. درست می گویم مامان بزرگ؟» 
مامان بزرگ با لبخند سر تکان داد. نوک ریزه دانه برنج را روی لبه پنجره گذاشت و گفت: «یعنی من هم می ‌توانم به خاطر خدا یک ذره صبر کنم؟» آن وقت چشمش افتاد به یک مورچه و با شادی گفت: جیجیک! من هم امروز روزه می گیرم. روزه ی کله مورچه ای...»

خرید کتابهای کلر ژوبرت

در فراکتاب خرید کتاب عید گنجشک ها کلر ژوبرت و سایر کتاب‌های ایشان را با تخفیف انجام دهید.

خرید کتاب عید گنجشک ها

نسخه چاپی کتاب عید گنجشک ها را می توانید با تخفیف از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب خریداری کنید و از خواندن آن لذت ببرید.

خرید کتاب عید گنجشک ها

صفحات کتاب :
24
دیویی :
8فا3
کتابشناسی ملی :
7568178
شابک :
978-600-5676-85-3
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه عید گنجشک ها