امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب اعلام می کنم

کتاب اعلام می کنم از قدرت و انرژی کلمات سخن می گویدو پاسخ بسیاری از سؤالات تان را بیان میکند. جول اوستین با 31 قول معجزه گر به شما کمک می کند تا در زندگی تان تحول ایجاد کنید و به هر آنچه که می خواهید دست یابید. کلام شما از قدرت آفرینش برخوردار است. هر گاه جمله ای می گویید، چه خوب چه بد، در حقیقت به آن جان می دهید. 

افراد بسیاری عادت دارند در مورد خود، خانواده و آینده شان از جملاتی با بار منفی استفاده کنند. به طور مثال بگویند: «من هیچ گاه به موفقیت نمی رسم... این مریضی همه چیزم را گرفت... فصل آنفلونزاست و من مطمئناً اولین نفری هستم که مبتلا می شوم...» این دسته از افراد نمی دانند که در حال پیشگویی آینده شان هستند.

خوب است بدانید شما دقیقاً آنچه را که می گویید، به دست می آورید. از این رو واژه هایی که به کار می برید را با دقت برگزینید و همان گونه حرف بزنید که می خواهید زندگی تان را آن گونه بگذرانید. شما نمی توانید پیوسته از شکست سخن بگویید و بعد در انتظار موفقیت و پیروزی بنشینید. نمی توانید از کمبود حرف بزنید و توقع فراوانی داشته باشید. چرا که آنچه را به زبان می آورید برداشت می کنید.

اگر دوست دارید از هم اکنون بدانید که پنج سال آینده کجا و در چه شرایطی به سر خواهید برد، تنها باید به آنچه که درباره خودتان می گویید گوش بسپارید. با سخنان تان قادر هستید به آینده تان خیر و برکت عطا کنید و یا آن را مورد نفرین قرار دهید؛ به همین دلیل هیچ گاه نباید بگویید «من پدر یا مادر خوبی نیستم... من جذابیت لازم را ندارم... من بی عرضه هستم و نمی توانم کاری را خوب انجام دهم...»

شاید این افکار به ذهن تان برسد، اما هرگز نباید درباره آن ها چیزی بگویید زیرا از همان ثانیه ای که در مورد آن ها سخن می گویید به آن ها اجازه می دهید در زندگی تان نفوذ کنند. ممکن است در بسیاری اوقات افکار منفی به ذهن تان خطور کند و بخواهید درباره آن ها چیزی بگویید، اما باید همان جا جلوی خودتان را بگیرید و بگویید «نه من درباره شکست های احتمالی حرف نمی زنم.»

جول اوستین (Joel Osteen) در کتاب اعلام می کنم (I Declare: 31 Promises to Speak Over Your Life)، 31 بیانیه مطرح کرده است تا شما بتوانید در هر سی و یک روز ماه خیر و برکت را وارد زندگی کنید. اگر شما روزانه تنها چند ثانیه را صرف این کار کنید آینده تان را لبریز از این بیانیه های دلگرم کننده، الهام بخش و مثبت خواهید کرد. اگر بیانیه و داستان هر روز را بخوانید، مطمئناً خودتان را در شرایط دریافت نعمات خداوند خواهید دید. کتاب حاضر را به عنوان راهنمایی برای خود در نظر بگیرید و هر روز موفقیت تان را با صدای بلند فریاد بزنید. سلامتی، توجه و برکت خدا در زندگی و فراوانی را بیان کنید. شما با آن چیزی که مطرح می کنید به زندگی تان شکل و شمایل می دهید، از این رو بکوشید در تمام طول روز جملات و کلمات مثبت و انرژی بخش را به کار بگیرید. با این کار برکت به زندگی تان وارد می شود و به سود آینده تان حرف می زنید.

بهتر است صحبت هایتان را به گونه ای انتخاب کنید تا همان آینده ای را برایتان خلق کند که دوست دارید. ممکن است ناامید باشید، شاید زندگی مشترک تان اوضاع خوبی ندارد. شاید ترفیع رتبه ای که مدت ها به دنبالش بودید، دریافت نکردید. به جای شکایت کردن و جملات منفی گفتن، خدا را شکر کنید و جملات مثبت به زبان آورید.

گزیده کتاب اعلام می کنم

روزی خانم جوانی به من گفت که مدت هاست برای پایدار ماندن زندگی مشترکش تلاش می کند. او تمام کارهایی که تصور می کرد می تواند به آن ها کمک کند تا باز با هم زندگی خوبی داشته باشند، انجام داده بود، اما به نتیجه ای نرسیده بود. او به من گفت: «خب، دست کم هنوز با هم هستیم.» او از اینکه هنوز هم با هم زندگی می کردند خوشحال بود، اما من با دیدن او دریافتم که شرایط او را به شدت ناامید کرده است. او دختر زیبایی بود، اما آتش اشتیاق در درونش خاموش شده بود و دیگر در چشمانش جرقۀ شوق دیده نمی شد.

من همان چیزی را به او گفتم که به شما می گویم: شما در ظاهر موفق شده اید، اما فقط ذهنیت بقا را در خود نگه داشته اید. خداوند فصل های جدیدی از زندگی را در پیش روی شما قرار داده است. او می خواهد در آینده درهای جدیدی را به روی شما باز کند. او می خواهد قسمت بعدی زندگی شما بهتر از قسمت اولش باشد.

ذهنیت بقا شما را از دریافت بهترین های خدا باز می دارد. آن را از خود دور کنید و بگویید: «خدا به من قول داده است از آنچه به ضرر من است، به نفع من بهره برداری کند. ممکن است در آتش قرار گیرم، وارد قحطی شوم، دچار سیل شوم، اما می دانم که در هر زمان لطف خدا شامل حال من است. در هر زمان قادرم خوبی های خدا را در زندگی ام ببینم.» ایمان خود را حفظ کنید. می خواهم از خداوند انتظار داشته باشید که هر روز نعمت های خود را در مسیر زندگی تان هرچه بیشتر افزایش دهد. از خدا انتظار داشته باشید که امسال، بهترین سالی باشد که تاکنون داشته اید!

شابک :
978-622-220154-8
سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
150
کنگره :
BV4501/3
دیویی :
248/4
کتابشناسی ملی :
6093877

کتاب های مشابه اعلام می کنم