کتاب بخوان برای زندگی pdf

11 قدم برای تغییر کیفیت زندگی خود با کتاب خواندن

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بخوان برای زندگی

آیا تا به حال با خود فکر کرده اید «نیاز دارم بیشتر بخوانم، اما نمی دانستید چطور و از کجا آغاز کنید. کتاب بخوان برای زندگی عشق شما به خواندن را شعله ای دوباره می بخشد و نشانتان می دهد چگونه در کنار همه ی گرفتاری های روزمره خواندن را در اولویت قرار دهید. منظور پیدا کردن زمان های بیکاری و خستگی؛ نیست هدف غنی ساختن زمان با کتاب است. کتاب ها زندگی شما را در هر زمینه ای که تصور کنید، ارتقا می بخشند. ورزشی ذهنی هستند که سلامت، هوشیاری و فعالیت مغز شما را برای همه ی عمر تضمین می کنند.

رسالت پت ویلیامز در کتاب بخوان برای زندگی آن است که به ما کمک کند قدرت خواندن را کشف کنیم و از آن لذت ببریم. اگر پت به عنوان پدر 19 فرزند، دونده ی ماراتون و معاون باشگاه اورلاندو مجیک توانسته است زمانی برای خواندن پیدا کند؛ هر کسی می تواند. بنابر اظهارات و نظریات بسیاری از چهره های ورزشی، علمی، تجاری، و تلویزیونی از جمله الکس رودریگز، گرافت هیل، ریک وارن، اپرا وینفیری و رودی گیلیانی» بخوان برای زندگی به شما نشان می دهد چطور: اوقات بطالت را به حداقل و زمان خواندن را به حداکثر برسانید. یک برنامه ی اختصاصی برای بیشتر خواندن تنظیم کنید.کشف کنید که خواندن می تواند سلامت ذهنی، نگرش به زندگی و موقعیت شغلی شما را ارتقاء بخشد.

وقتی ما کتاب می‌خوانیم ذهن ما به طور طبیعی شروع به فعالیت می‌کند و می‌توانیم شخصیت‌ها و فضاهای داستان را مجسم کنیم. هنگام خواندن کتاب، طرح‌های جدید خلق می‌شود؛ طرح‌هایی برای شروع یک کسب و کار جدی یا یک خلاقیت، جرقة یک بازی یا نوشتن کتابی جدید. افراد کتاب‌خوان انسان‌هایی اجتماعی‌تر و هدفدار هستند. تماس مداوم با کلمات به خودی خود نمی‌تواند کمکی بکند، اما نحوه برداشت و استفاده‌ها از زبان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و کلام‌ را شکل می‌بخشد و همه می‌دانند که قدرت کلام، کلید حیاتی موفقیت است.

گزیده کتاب بخوان برای زندگی

ما وقتی کتاب می خوانیم به تدریج به حقیقتی بزرگ آرام بخش دست می یابیم؛ اینکه دیگر تنها نیستیم. آیا تا به حال تجربه کرده اید که پس از خواندن داستان یا شعری؛ با نویسنده یا شاعر چقدر احساس نزدیکی می کنید؟ با خود می گویید: «چه جالب است! درست همان احساسی که من دارم. » این احساس پیوند میان شما و دیگران را تقویت می کند. 

اگر اینطور نیست و گمان می کنید هیچ کس روی کره ی زمین پیش از شما تجربه و احساس شما را نداشته است؛ سخت در اشتباهید. نه تنها کسی بوده است و آن احساسات و تجربیات را داشته است؛ بلکه زندگی کرده تا آن ها را در کتابی برای دیگران شرح دهد.


صفحات کتاب :
408
کنگره :
Z1003/2‏‫‭/‮و‬9ب3 1387
دیویی :
028/9
کتابشناسی ملی :
1‎2‎2‎3‎7‎5‎2
شابک :
‏‫‬‭978-964-412-868-4‬
سال نشر :
1387

کتاب های مشابه بخوان برای زندگی