کتاب پول پر برکت pdf

دوره آموزشی، آسان و کاربردی برای آفرینش فراوانی

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پول پربرکت

با پیروی از مطالب کتاب پول پر برکت، در می یابیم که چگونه می توانیم جریان برکت را به زندگی مان دعوت کنیم و با مقوله انرژی ذهن از بابی دیگر و دریچه ای که منطق آن را می پذیرد رو به رو می شویم. پول پر برکت نشان می دهد که چطور ممکن است ساختار زندگی مان و دستیابی به کامیابی از آن چه تاکنون به نظر می رسیده ساده تر و در دسترس تر باشد و فراوانی زندگی مان روز به روز افزایش یابد.

همه‌ی انسان‌ها می‌خواهند در هر لحظه از زندگی‌شان بغل‌بغل برکت و فراوانی را در آغوش بکشند و از رابحه‌ی دلنشین آن به‌وجد آیند. دستیابی به چنین خواسته‌ای بی‌تردید ممکن است. فقط باید زمینه‌ی آن را فراهم کنیم. ما می‌توانیم برکت‌محوری را به شیوه‌ی عادی زندگی روزمره‌ی خود تبدیل کنیم. برای این منظور لازم است گام‌های هوشمندانه برداریم و راهکارهایی کاربردی را به کار بگیریم. کتاب پول پربرکت در این زمینه به ما کمک می‌کند.

گزیده کتاب پول پربرکت

همه‌ی نعمت‌هایی را در دفترچه‌ی پول پربرکتتان بنویسید که باید بابت آن‌ها از خداوند سپاس‌گزاری کنید. همچنین، بکوشید همه‌ی آن نشانه‌های فراوانی را در دفترچه‌ی پول پربرکتتان بنویسید که هم‌اکنون در زندگی‌تان وجود دارند. همه‌ی پول‌های دریافتی‌تان و منابع آن‌ها را به‌صورت کامل، روزآمد، منظم و فهرست‌وار بنویسید.

 وقتی در بازی جویندگی و یابندگی خوبی‌ها و زیبایی‌ها پیشرفت می‌کنید؛ بکوشید فهرستی را نیز از خوبی‌ها و زیبایی‌هایی بنویسید که آن‌ها را در طول روز مشاهده می‌کنید. شاید هم‌اکنون در خانه‌ی رؤیایی خودتان زندگی نمی‌کنید، اما به احتمال بسیار زیاد سرپناهی گرم و راحت برای خوابیدن دارید؛ این‌طور نیست؟ دوست من، بدان که بهره‌مندبودن از چنین سرپناهی نیز گونه‌ای فراوانی محسوب می‌شود.

صفحات کتاب :
295
کنگره :
HG222/3
دیویی :
332/02401
کتابشناسی ملی :
6083813
شابک :
978-622-220-155-5
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه پول پر برکت