بیست و هفت روز و یک لبخند

روایتی از زندگی شهید مدافع حرم بابک نوری هریس

امتیاز
5 / 5.0
خرید چاپی
69,000
10%
ت 62,100

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب بیست و هفت روز و یک لبخند، روایتی از زندگی شهید مدافع حرم، بابک نوری هریس می باشد که به قلم فاطمه رهبر نگاشته شده و انتشارات خط مقدم آن را به چاپ رسانده است.

درباره کتاب بیست و هفت روز و یک لبخند

این کتاب، حاصل گفت و گو و مصاحبه نویسنده با خانواده، دوستان و همرزمان شهید بابک نوری هریس می باشد. نویسنده با این روش و انتخاب زاویه دید اول شخص راوی برای شناساندن شخصیت شهید به مخاطب، سبکی خاص در پیش گرفته و از تکرار سبک و تجربه دیگران پرهیز کرده است.  

کتاب بیست و هفت روز و یک لبخند

خلاصه کتاب بیست و هفت روز و یک لبخند

شهید بابک نوری هریس، دانشجوی غیور بسیجی و یکی از اعضای سپاه قدس بود که برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به سوریه رفت و در روز شهادت امام رضا (ع) در عملیات آزادسازی منطقه بوکمال در سن بیست و پنج سالگی به شهادت رسید. کتاب بیست و هفت روز و یک لبخند، بخشی از زندگی و خاطرات این شهید را به تصویر کشیده است.

بخشی از متن کتاب بیست و هفت روز و یک لبخند

کسی نمی‌‌توانسته از کار جوانی سر در آورد که سرش همیشه توی کار خودش بوده؛ پسری که سالیان سال، بسیجی بودنش را، آن هم بسیجی فعال بودنش را، حتی دوست و فامیل متوجه نشده بوده؛ پسری که خیلی از دوستانش، بعد از شهادتش، متوجه سوریه رفتنش شده‌اند. این پسر اهل تظاهر و سوءاستفاده نبوده. متواضع بوده و می‌گفته؛ من برای دل خودم و اعتقادِ خودم به بسیج رفته‌ام و حالا هم برای وظیفه‌ای که روی شانه‌ام سنگینی می‌کند، راهیِ سوریه می‌شوم ...

کتاب ۲۷ روز و یک لبخند

کتاب بیست و هفت روز و یک لبخند

بیست و هفت روز و یک لبخند

برشی دیگر از متن کتاب بیست و هفت روز و یک لبخند

کسی که خانه‌اش کوچک باشد و اتاق کار هم نداشته باشد، باید دست کم خلاقیت داشته باشد. برای نوشتن درباره‌ی بابک می‌خواهم یک جای مخصوص داشته باشم؛ جایی که تا سال‌ها بعد هم که می‌بینمش، یادم بیاید چه ساعت‌ها و برای تایپ کردن چه حرف‌هایی آنجا نشسته‌ام. سالن را به دو قسمت مساوی تقسیم کرده‌ام. آن طرف که کاناپه‌ی دونفره است، شده جای خوردن و خوابیدن و تلویزیون نگاه کردنم. این طرف، مبل یک نفره که زیر صفحه‌ی اپن آشپزخانه است، شده اتاق کارم. گل و لپ‌تاپم را گذاشته‌ام آنجا. کتل، یک چارپایه با پایه‌های کوتاه است که توی گیلان کاربردهای زیادی دارد، مثل حالا که میز لپ‌تاپ من شده. کاناپه‌ی بزرگ را هم چسبانده‌ام به دیوار دستشویی.

آن یکی یک نفره را به حالت کج گذاشته‌ام سمت قسمتی که اتاق کارم است. حالا وقت‌هایی که می‌خواهم بنویسم، از سالن با دو قدم می‌رسم به جایی که اتاق کارم است؛ بعد فکر می‌کنم یک اتاق شیشه‌ای دارم. وقت کار، درش را هم می‌بندم. دَرِ اتاق کارم، وقت بستن صدا می‌دهد. یک گلدان سانسوریای پایه کوتاه هم کنار میز تلویزیون گذاشته‌ام؛ درست کنج راست اتاق کارم. گلدان پیچک را هم روی صفحه‌ی اپن گذاشته‌ام که یک جورهایی حکم سقف اتاقم را دارد. فایل صوتی مربوط به دیدار با مادر شهید بابک نوری را به لپ‌تاپم انتقال می‌دهم و هندزفری را در گوشم می‌گذارم. هشت انگشتم را روی صفحه کلید آماده نگه می‌دارم...

دانلود کتاب بیست و هفت روز و یک لبخند

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب، امکان خرید چاپی کتاب ۲۷ روز و یک لبخند فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب یک کتاب چاپی، خریداری و مطالعه کنید.

کتاب بیست و هفت روز و یک لبخند pdf رایگان

پی دی اف کتاب بیست و هفت روز و یک لبخند، درواقع کتاب دیجیتال آن در بازار کتاب موجود نمی باشد و ناشر محترم آن را در دسترس قرار نداده است.

زندگی نامه شهید بابک نوری Pdf

کتاب و زندگی نامه این شهید تحت عنوان کتاب ۲۷ روز و یک لبخند به چاپ رسیده است. ولی فقط نسخه چاپی آن موجود می باشد و شما می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب آن را سفارش داده و از خواندن آن لذت ببرید.

خرید کتاب 27 روز و یک لبخند

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان خرید کتاب بیست و هفت روز و یک لبخند فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب یک کتاب چاپی تهیه کنید.

خرید کتاب چاپی بیست و هفت روز و یک لبخند

مشخصات کتاب بیست و هفت روز و یک لبخند را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

مشخصات
ناشر: خط مقدم
نویسنده: فاطمه رهبر
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 208
موضوع: زندگینامه شهید مدافع حرم بابک نوری هریس
قالب: چاپی با تخفیف ویژه

 

صفحات کتاب :
208
کنگره :
PIR8075‬‬
دیویی :
8فا3/62
کتابشناسی ملی :
7403992
شابک :
978-622-751007-2‬‬
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه بیست و هفت روز و یک لبخند