امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 34,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب دستی بر سر و روی رویاهایت بکش

کتاب دستی بر سر و روی رویاهایت بکش نوشته عباس تقی جانی است که توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.  از امروزت که معجزه زندگی توست لذت ببر و برای ساختن فردایی بهتر تلاش کن. همیشه و در همه حال به فکر بهبود نگرش خودت باش و هرگز خود را بی نیاز از آموزش ندان. همیشه به یاد داشته باش که دو عامل برای خوشبختی وجود دارد که می تواند زندگی زیبای تو را شکل دهد: اول شکرگزاری و دوم بخشش و کمک به  دیگران.

گزیده کتاب دستی بر سر و روی رویاهایت بکش

بعضی وقت ها آدم ها هدف یا آرزوی بزرگی در سر دارند و برای رسیدن به آن اقدام می کنند، ولی خیلی زود دلسرد می شوند و دست از آن خواسته شان می کشند، درحالی که اگر ادامه می دادند، به طورقطع به آن هدف می رسیدند. برای اینکه به تصمیمی که گرفته ای پایبند باشی، اول باید خودت را باور داشته باشی، دوم اینکه اراده انجام آن کار را داشته باشی، سوم اینکه به موقع اقدام کنی و ادامه بدهی و مطمئن باش که دراین صورت، به آن هدف بزرگت می رسی. نباید مسائل و مشکلات موجود در مسیر، تو را متوقف کند و بدان که اگر در تو توانایی چنین کاری نبود، این ایده یا خواسته به ذهنت نمی آمد؛ پس به خودت اطمینان داشته باش. مسائل و مشکلات در مسیر باید وجود داشته باشند تا تو بزرگ شوی. هرگز فکر نکن که چون هدفت بزرگ است، نمی توانی به آن برسی. این هدف و مسیر پیش رو نباید به نظرت دشوار بیاید.

تو نوک قله هدفت را نگاه کن، ولی قدم هایی که برای رسیدن به آن هدف داری را محکم بردار و پله پله به سمت بالا برو و اگر اقدامات کوچک تو در مسیر رسیدن به آن خواسته به جا و محکم باشد، مطمئن باش به هدفت می رسی. پشت هر موفقیت بزرگ، کوهی از شکست ها دیده می شود.

(آنتونی رابینز)

صفحات کتاب :
384
کنگره :
‫‬‭‬‬‮‭BF637
دیویی :
‏‫‬‭‬‬‮‭158/1
کتابشناسی ملی :
7313092
شابک :
978-622-220-615-4
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه دستی بر سر و روی رویاهایت بکش