امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب راز قدرت کائنات 

کتاب راز قدرت کائنات با معرفی قوانینی که بر دنیا و کائنات حکم می رانند و با نشان دادن قدرتی که ما به عنوان انسان از آن برخورداریم در حقیقت مسیر موفقیت و خوشبختی را پیش روی مان ترسیم می سازد و ما را برای پیمودن آن آماده می کند.

با کمک آن چه در راز قدرت کائنات فراهم آمده می توانیم به نیرو و درایتی دست یابیم که در پی آن کنترل امور زندگی مان را در دست بگیریم و به خلق آن چه برای مان ایده آل است مشغول شویم. تنها کافی است قوانین جهان را دریابیم و بر آن پایبند باشیم.

گزیده کتاب راز قدرت کائنات 

گام آخری که اکثر مردم در اجرای قانون جذب انجام نمی دهند و با این کار از مسیر رسیدن به خواسته شان منحرف می شوند، عدم توجه به مبحث اقدام کردن است و فقط در اثر بی توجهی به این مرحله، زمانی که به هدفشان نمی رسند، درمورد قانون جذب و عملکرد آن قضاوت و بیان می کنند که قانون جذب کار نمی کند. بعضی از افراد فکر می کنند که وقتی آن ها قانون جذب را به کار می گیرند، آنچه در ذهن تصور می کنند و منتظر وقوع آن هستند، به سادگی برایشان پیش می آید. 

هرچند این ادعا گاهی اوقات ممکن است صادق باشد، ولی بیشتر مواقع تحقق خواستۀ شما نیازمند این است که در راستای رسیدن به هدفتان تلاش و برای تحقق آن اقدام کنید. پس هوشیار باشید که شما نمی توانید فقط با پشت میز نشستن و نقشه کشیدن برای جذب پول، ثروت چشمگیری را برای خود فراهم کنید! حتی قانون جذب هم زمانی در جهت تحقق خواسته های شما عمل می کند که شما برای رسیدن به هدفتان حرکت کنید و دست به کار شوید و تنها با این کار می توانید به اهدافتان دست یابید. 


صفحات کتاب :
198
کنگره :
‫‭BF639‏
دیویی :
‫‭131
کتابشناسی ملی :
6082381
شابک :
978-622-220146-3
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه راز قدرت کائنات