نظر شما چیست؟

معرفی کتاب نقش هوش هیجانی در فروش

کتاب نقش هوش هیجانی در فروش نوشته جب بلونت است و توسط عاطفه برقعی ترجمه شده است. حدود بیست سال پیش با توجه به اینکه در خارج از کشور دانشجو بودم و هم‌زمان در یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا کار فروشندگی انجام می‌دادم و مسئولیت رسیدگی به خواهرم را نیز بر عهده داشتم، دچار استرس و درگیر هیجان‌های منفی شدم.

 پس از مدتی به بیماری عصبی کولیت روده مبتلا شدم که منشأ آن استرس و نگرانی بود. به تشویق پزشک معالجم، با مبحث جدیدی به نام «هوش هیجانی» آشنا و متوجه قدرت عظیم این هوش در زندگی روزمره و تصمیم‌گیری‌هایم شدم. با یادگیری بیشتر این مهارت، متوجه افزایش عملکرد خود در روابط حرفه‌ای و شخصی شدم، به‌طوری‌که فروشم چندین برابر شد و به‌عنوان بهترین فروشنده انتخاب شدم. تأثیر هوش هیجانی در فروش به قدری بالاست که اکنون معتقدم باید جزو لاینفک مهارت‌های فروش، آموخته و تدریس شود. در بیست سال گذشته در بیش از چهار قارۀ دنیا به دنبال یادگیری این مهارت بوده‌ام و اکنون که افتخار دارم هر سال به بیش از ۵۰هزار دانشجو در جهت ارتقاء مهارت‌های ارتباطی و فروشندگی کمک کنم، بیش از هر زمان دیگری به تأثیر این مهارت در افزایش عملکرد و راندمانمان اعتقاد دارم.

درنهایت، کیفیت مهارت فروشندگی به قدرت کیفیت ایجاد ارتباط و متقاعد‌سازی شما برمی‌گردد و هوش هیجانی به شما کمک خواهد کرد که با درایت بیشتر، کنترل مؤثرتر و دقت بالاتر، تصمیمات و پاسخ‌های مناسب را در مذاکره‌تان داشته باشید.

صفحات کتاب :
359
کنگره :
‏‫‮‭HF5438/25
دیویی :
‏‫‬‮‭658/8501
کتابشناسی ملی :
6064465
شابک :
78-622-220147-0
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه نقش هوش هیجانی در فروش