امتیاز
5 / 2.5
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب یک عمر در یک ساعت

کتاب یک عمر در یک ساعت، کتابی است که پاسخ بسیاری از سوالات زندگی‌تان و چرایی و چگونگی داشتن زندگی سراسر خوشبختی را به شما هدیه می‌کند. همه ما در زندگی با سوال‌هایی روبه‌رو می‌شویم, مثل:

– غریزه طبیعی را چگونه می‌توان درک کرد؟

– آیا میزان گسترده طلاق که هر دولتی را به انحطاط می‌کشاند , به علت نشناختن این غریزه است؟

-کودکانی که از طریق این غریزه دچار آسیب می‌شوند , از برخورد صحیح نداشتن والدینشان با این موضوع دچار آسیب شده‌اند؟و...

گزیده کتاب یک عمر در یک ساعت

افراد بهاری پر از همه چیزن! غیر از غم و ناامیدی و هر آنچه منفی است، یعنی این‌ها کلکسیون همه مثبت‌ها هستن؛ از انرژی، مثبت‌اندیشی، توان بالا، میل جنسی بالا، ذهن فعال، بدن فعال، احساس خوب، منطق خوب، بدن سالم و روح پرانرژی و هزارویک خلاقیت و چیز خوب. اما هر کسی تو این دنیا دنبال چیزی می‌ره که نداره و برای داشتن چیزی مشتاقه که تا حالا درکش نکرده یا حداقل کمتر داشته و این مسئله نشون می‌ده که تعریف خوب و بد تا حدود زیادی  متغیره و برای افراد متفاوت.

 اما به‌طورکلی این افراد عاشق غم، ناامیدی، فضای بُهت‌زده و هزارویک بدبیاری هستن، واسه همین یه جملة معروفی دارن به اسم قانون مُرفی که می‌گه «همیشه همه چیزها در بدترین و نامناسب‌ترین زمان به خطا می‌رن و کارها رو لنگ می‌ذارن» که شخصی که همیشه بدشانسی میاره، توجه عمیقی به این قانون داره. در اینکه هر خطای ممکنی رخ می‌ده شکی نیست، اما از کجا می‌دونی واسه تو رخ می‌ده، یا واسه عزیزانت اتفاق می‌افته؟! یا اصلاً چه موقع حادث می‌شه؟

دیویی :
610/955
کتابشناسی ملی :
7327882
شابک :
978-622-220-670-3
سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
144
کنگره :
R135

کتاب های مشابه یک عمر در یک ساعت