امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 19,900
نظر شما چیست؟

گزیده کتاب قهرمان فروش باش!


فروش شامل موضوعاتی مهم است و بدون دانش و تجربه محقق نمی شود. کسانی که فکر می کنند می توانند بفروشند بدون اینکه تجربه یا دانشی در این زمینه داشته باشند، سخت در اشتباه اند. شرکت ها می دانند که فروش و فروشنده اهمیت ویژه دارند و فروشندگان باید بیشتر از سایر کارکنان آموزش ببینند.

مدیران شرکت های بزرگ دنیا خوب می دانند که اگر فروشی محقق نشود، به زودی از بازار حذف خواهند شد؛ اما متأسفانه در جامعه کنونی ما تعریف درستی از بازاریابی وجود ندارد و با افراد زیادی روبه رو می شویم که از بازاریابی و فروش فرار می کنند و این شغل را کسب وکاری مناسب نمی دانند، درحالی که همیشه معتقدم کسی که با بازاریابی و فروش آشناست، می تواند در هر کسب وکاری موفق باشد و دنیای بازاریابی و فروش پر از چالش و هیجان است، برای عده‌ای شاد و لذت‌بخش و دل‌چسب و برای عده‌ای خسته‌کننده و تحمل‌کردنی و کاری از سر زور و اجبار، درحالی‌که گروه نخست با شور و اشتیاق هر روز سر از بالش برمی‌دارند و بی‌صبرانه برای شروع کار لحظه‌شماری و با قدرت کارشان را پی‌گیری می‌کنند و کاملاً واضح است که بیشترین و بهترین دستاورد را هم خواهند داشت و لحظه‌لحظه به اهداف و رؤیاهایشان نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوند، رؤیاهایشان را در آغوش می‌کشند، اهداف و رؤیای بعدی خود را پایه‌گذاری می‌کنند و برای آن‌ها هیچ غیرممکنی وجود ندارد.

 آن‌ها شاد و سرشار از انرژی‌اند و با عملکرد عالی به پیشواز بهترین‌ها می‌روند و برای خود حق انتخاب قائل‌اند. فروشندگان حرفه‌ای خانه، خودرو، لباس‌ها و سفرهایشان را خودشان انتخاب می‌کنند و محدودیتی برای استفاده از بهترین‌ها ندارند، درحالی‌که به دسته دوم، قیمتِ کالاها آزادی عمل، قدرت و انتخاب می‌دهد. برای خرید هرچیزی از فروشندگان قیمت را می‌پرسند و قیمت کالا ملاک انتخابشان است، نه خواسته، نیاز و علاقه‌شان. خبر خوش اینکه قرارگرفتن در هریک از این دو گروه آزاد است و به نگرش و انتخاب شما بستگی دارد. آمنه الماسی و سایر آمنه‌هایی که از زیر صفر شروع کرده‌اند، امروزه موفق‌اند و با عشق و امید کارشان را دنبال می‌کنند و از قله موفقیتی به قله دیگر و از دستاوردی به دستاورد دیگر دست پیدا می‌کنند، پیشرفتشان منوط به انتخاب‌هایی است که از نگرش آن‌ها نشئت می‌گیرد.


صفحات کتاب :
103
کنگره :
HF5438/25
دیویی :
658/85
کتابشناسی ملی :
5775977
شابک :
978-622-220-069-5
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه قهرمان فروش باش!