نظر شما چیست؟

معرفی کتاب سرزمین موعود

کتاب سرزمینِ موعود چهارمین اثرِ باراک اوباماست. او در کتاب سرزمینِ موعود، با جزئیات و بسیار موشکافانه، مسائل مهمی را مورد بررسی قرار داده است؛ باراک اوباما در کتاب سرزمین موعود خاطرات خود را با صمیمانه‌ترین لحن ممکن ارائه می‌دهد و این کار را از ایام کودکی آغاز و تا پایان دوره‌ی اول ریاست جمهوری‌ خود پیش می‌برد.

  او با جزئیات کامل به زندگی شخصی و سیاسی خود می‌پردازد و از پشت پرده‌ی بسیاری از وقایع سخن می‌گوید و اطلاعاتی در اختیارتان قرار می‌دهد که گاه در بهت و حیرت فرو می‌روید. باراک اوباما در کتاب سرزمین موعود، فقط به مسائل سیاسی اکتفا نمی‌کند و شرح جذابی از روابط اعضای خانواده‌ی خود ارائه می‌دهد و شما را با دختران و همسرش نیز آشنا می‌سازد و همین موضوع به صمیمیت و صداقت کتاب سرزمین موعود اضافه می‌کند.

درباره نویسنده کتاب سرزمین موعود

او با نام کامل باراک حسین اوباما در چهارم اوت 1961 در ایالت هاوایی به دنیا آمد. چهل و چهارمین رئیس جمهور آمریکا فرزند یک مهاجر کنیایی سیاه‌پوست است و با وجود این‌که پدر حقیقی و حتی پدرخوانده‌اش هر دو مسلمان بوده‌اند اما وی با آموزه‌های مسیحیت تربیت شده است. اوباما تا چهار سالگی در کشور اندونزی زندگی می‌کرد و به مدرسه‌ی کاتولیک‌ها می‌رفت و به همین روی امروزه نیز خود و همسرش عضو کلیسای متحد هستند.

اوباما در دانشگاه کلمبیا تحصیل می‌کرد و در سال 1983 مدرک کارشناسی خود را در رشته‌ی علوم سیاسی با گرایش روابط بین‌الملل دریافت نمود.  او برای ادامه‌ی تحصیل چندین سال کار کرد تا این‌که بالاخره توانست با دریافت کمک هزینه‌ی تحصیلی در سال 1988 به دانشکده حقوق هاروارد برود. او در همین ایام بسیار خوش درخشید و به مقام ریاست نشریه قانون هاروارد دست پیدا کرد. بالاخره اوباما توانست در سال 2004 وارد سنا شود و با کمک مشاوران حرفه‌ای توانست پله‌های ترقی را با سرعت طی کند. این چهره‌ی سیاسی به مدت هشت سال‌ یعنی از 2009 تا 2017 رئیس جمهور کشور آمریکا بود و به واسطه‌ی اقداماتی که داشت تأثیر چشمگیری بر معادلات دنیای سیاست گذاشت.


صفحات کتاب :
798
کنگره :
‏‫‬‮‭E907
دیویی :
‏‫‬‮‭973/932092
کتابشناسی ملی :
7505332
شابک :
‭978-964-0021-59-0‬
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه سرزمین موعود