امتیاز
5 / 4.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 7,000
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
30,000
30%
ت 21,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب در فرانسه تک درختی هست

کتاب در فرانسه تک درختی هست عنوان تازه ترین کتابی است که با تأملی بر جهان انقلاب اسلامی ایران به قلم وحید جلیلی چاپ شده است.

کتاب در فرانسه تک درختی هست مخاطب را با پیش آمدها و تأثیرات انقلاب اسلامی بر جهان، انحرافات پیش پای انقلاب و افق های پیش رو و مسیر پیشرفت های انقلاب آشنا می کند.

«مکتب ملکوتی جمع»، «غزه در محاصره؛ جهان در اشغال»، حزب الله از نوع «حزب الله»، «اسلام جهاد، مبنای مسجد آباد»، «استراتژی سطل آب! »، «آزمایشگاه های سلاح کشتارجمعی در کنار کتابخانه های حقوق بشر»، «گر خانه محقر است و تاریک بردیده روشنت نشانم! »، «لیبرالیسم عِلّیّۀ امپر الیسم»، «در فرانسه تک درختی هست» و «عهد مالک و خاورمیانۀ جدید» ۱۰ سرفصلی است که مطالب این کتاب را تشکیل می دهند.

گزیده کتاب در فرانسه تک درختی هست

غزه در محاصره است.

«طنطاوی »** دست برادر دینی اش، شیمون پرز را به گرمی می فشارد. خادم حرمین شریفین جایزۀ ترور نصرالله را هر روز بالاتر می برد. انجم نحجتیه در واکنش به درگیری جهودها با فلسطینی های ناصبی، «اللّهُمَّ اشْغِل الظّالمینَ بالظّالمین» می خواند. 

منادیان ذوب در ولایت، بالاخره اختلافاتی را که نداشتند، با دوستان جداافتاده شان کنار می گذارند و در برابر «دشمن » مشترک، ندای وحدت سر می دهند. استالینیست ها در دانشگاه تهران با فریاد مرگ بر دیکتاتور، منجی آزادی خواهشان در گوانتانامو و ابوغریب را صدا می کنند.

صفحات کتاب :
119
کنگره :
‏‫‭‭‭‭‭DSR1564‭ /ت2‬‏‫‭‭ج8 1396
دیویی :
‏‫‭‬‮‭955/083
کتابشناسی ملی :
3786751
شابک :
‏‫‬‭978-964-531-818-3
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه در فرانسه تک درختی هست