امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب کلبه آرامش دخترانه

کتاب کلبه آرامش دخترانه نوشته امیرحسین بانکی پورفرد و فاطمه مالکی است که توسط انتشارات زائر رضوی منتشر شده است. یکی از نقش هایی که برای خانم ها، خصوصا در دو دهه آغازین زندگی تعریف شده، نقش دختری است. از نگاه اسلام دختر مایه برکت خانه دانسته شده است.

 ورود این عضو به خانواده، فضای آن را پر از لطافت و شیرینی می‌کند. در کنار این ها وظایفی نیز بر عهده دختران گذاشته شده است. در کتاب «کلبه ی آرامش؛ دخترانه» تلاش شده تا متناسب با فضای ذهنی دختران، هرآنچه لازم است یک دختر برای ارتباط مناسب با اعضای خانواده بداند، گردآوری شود.

گزیده کتاب کلبه آرامش دخترانه

خدا به او دختری داده بود. درحالی که عصبانی بود، خدمت امام صادق رسید. حضرت با دیدن ناراحتی او فرمود: «اگر خدا به تو وحی می‌کرد که من برایت فرزند انتخاب کنم یا خودت انتخاب می‌کنی، تو چه می‌گفتی؟» مرد گفت: «می‌گفتم خدا برایم انتخاب کند.» حضرت فرمود: «خداوند متعال برای تو انتخاب کرد.» اینکه به کسی دختر داده است، یعنی خدا برای او انتخاب کرده است. وقتی کاری را به کسی بسپاری که از تو داناتر است، نتیجه اش بهترین خواهد شد. و این جایگاهی است که خدا برای تو انتخاب کرده است و تو چه میدانی چه جایگاهی است؟

سال نشر :
1395
صفحات کتاب :
48
کنگره :
‏‫‭HQ777‏‫‭/ب2ک8 1395
دیویی :
‏‫‭649/133
کتابشناسی ملی :
4202814
شابک :
‏‫‭978-964-02-2370-3‬‬

کتاب های مشابه کلبه آرامش دخترانه